Avatar billede reichstein Nybegynder
10. februar 2007 - 13:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

E-mail fra Motorola v547

Jeg er indehaver af en Motorola v547. Jeg har mobil abonnement hos Telmore, og har TDC
bredbånd med tilhørende mail.
Jeg har forhørt hos Motorola, Telmore, og TDC, men ingen kan hjælpe mig med at sætte e-mail indstillinger op i mobiltelefonen, de henviser alle til de andre indvolverede partnere.
Slår jeg op i indstillinger for e-mail, får jeg følgende muligheder for indstillinger:

ISP-indstillinger:
E-mail tjeneste:
Protokol:
Brugernavn:
Adgangskode:
Afsendende base:
Sendende port:
Modtagende base:
Modtagende port:
Returadresse.
Navn:
Oprydning:
Gem på server:
Notifikation:
Check nye e-mails:
Skjul felter:
Autosignatur:
Sikkerhed
Max. Størrelse:

Kan nogen herinde hjælpe med hvordan de foranstående punkter skal udfyldes?
Avatar billede screem_brille Novice
10. februar 2007 - 13:57 #1
det er de informationer du har fra TDC du skal benytte (POP3, og SMTP server, brugernavn og adgangskode)
Avatar billede reichstein Nybegynder
10. februar 2007 - 14:12 #2
Ja men hvor skal jeg skrive hvad???
Avatar billede screem_brille Novice
10. februar 2007 - 14:33 #3
det bør stå i din manual til telefonen
Avatar billede reichstein Nybegynder
10. februar 2007 - 14:39 #4
Ja det bør det, men det gør det ikke.
Avatar billede reichstein Nybegynder
21. februar 2007 - 08:04 #5
Tak for svaret. Det var en hård og sej kamp, men endelig lykkedes det met fælles hjælp, lidt fra Motorola, og lidt mig selv, og en stor velvilje fra Telmores side.
Endelig er den blevet sat op, så jeg nu kan hente mine mails ind på mobilen, uanset hvor jeg befinder mig, og kan også sende mails fra den.
Avatar billede reichstein Nybegynder
21. februar 2007 - 08:06 #6
Tak for svaret. Det var en hård og sej kamp, men endelig lykkedes det met fælles hjælp, lidt fra Motorola, og lidt mig selv, og en stor velvilje fra Telmores side.
Endelig er den blevet sat op, så jeg nu kan hente mine mails ind på mobilen, uanset hvor jeg befinder mig, og kan også sende mails fra den.
Avatar billede reichstein Nybegynder
21. februar 2007 - 08:07 #7
Tak for svaret. Det var en hård og sej kamp, men endelig lykkedes det met fælles hjælp, lidt fra Motorola, og lidt mig selv, og en stor velvilje fra Telmores side.
Endelig er den blevet sat op, så jeg nu kan hente mine mails ind på mobilen, uanset hvor jeg befinder mig, og kan også sende mails fra den.