Avatar billede iversen4real Nybegynder
09. februar 2007 - 16:07 Der er 13 kommentarer

Sandberg trådløst netkort kan ikke finde min router

Hej

Jeg har lige købt et sandberg trådløst netkort. Jeg har bare det problem, at den ikke kommunikerer med min router. Når jeg søger efter et trådløst netværk, melder pc'en tilbage, at der ikke blev fundet et netværk. Hertil skal det lige siges, at jeg har en bærbar, som kommer på med det samme. JEg er efterhånden ved at løbe tør for ideer. Jeg har prøvet med diverse hjælpeprogrammer, som ikke gør sagen bedre.... Nogle ideer......=?
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 16:09 #1
hvilket os ? (XP eller vista), flere har haft det problem med vista nemlig.
Avatar billede iversen4real Nybegynder
09. februar 2007 - 16:11 #2
Det er xp
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 16:13 #3
ok, er det nyeste driver ?
Avatar billede iversen4real Nybegynder
09. februar 2007 - 16:14 #4
det er driveren der fulgte med, så det skulle være ok. kompatibel med xp. I enhedshåndteringen er der ingen fejlmelding
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 16:17 #5
bruger du den medfølgende software eller den indbyggede til at lede efter netværk ?
Avatar billede iversen4real Nybegynder
09. februar 2007 - 16:19 #6
jeg har prøvet begge 2
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 16:21 #7
frisk på at prøve at fjerne software og fjerne kortet i enhedshåndtering og reinstallere det ? (uden den ekstra sw)
Avatar billede iversen4real Nybegynder
09. februar 2007 - 16:24 #8
ja, det kan jeg sagtens gøre, men jeg tror ikke det er problemet......
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 16:25 #9
evt også prøve et andet pci slot. (der er jo også den mulighed at kortet faktisk er defekt)
Avatar billede iversen4real Nybegynder
09. februar 2007 - 16:27 #10
jeg har prøvet både et sandberg og et linksys kort... skulle undre hvis det gælder begge kort.
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 16:31 #11
er det begge kort der ikke vil se netværket ? :O
Avatar billede iversen4real Nybegynder
09. februar 2007 - 16:31 #12
ja, men min bærbare kan sagtens se det
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 16:39 #13
det var besynderligt, så er det nok mere et decideret windows problem, men lige hvor vi (du) skal lede må jeg lige tænke over, det kan være andre har nogle bud på det ;)