Avatar billede mapoulsen Nybegynder
08. februar 2007 - 16:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Et lidt anderledes websted - Hvad syntes i?

Hej alle

Vi har netop lanceret vores nye websted og e-butik: www.illux.dk

I den forbindelse kunne vi godt tænke os at høre hvad i synes om denne, især mht. design og brugervenlighed.

Kort fortalt sælger vi fotokunst tilpasset dig. Du vælger selv et motiv blandt vores 12 fotografer, hvorefter du selv kan bestemme den nøjagtige størrelse og hvordan det skal indrammes. Vi har brugt lang tid på at gøre denne proces nem og forståelig for vores kunder, men spørgsmålet er om det er lykkedes. Hvad synes i?

Jeg ser frem til at høre Jeres tilbagemeldinger..

PS: I behøver ikke kommentere SEO - Vi er på sagen :)
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
08. februar 2007 - 19:11 #1
Designet er helot i top synes jeg.

farberne siller rigtig godt sammen og det ser virkelig proffesionelt ud.

Jeg synes måske godt at fonetn kunne være sort (bedre negativ spacing) så den er letlæselig.

måske er det lidt svært at se hvad det er du tilbyder da Header delen (billedet med sofaen) er lidt stort i forhold til selve indholdsdelen.

Men alt ialt er det helt klart en side der virkelig repræsenterer de virksomhed flot.

thumbs up!
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
08. februar 2007 - 19:13 #2
Brugervenlighedden er også fin nu er der jo ikke så mange sider igen at navigere på.

jeg synes måske du kunne præsenterer havd siden går ud på i et flash banner i toppen (eventuelt.).

Jeg er så dog ikke helt så vildt med de tabs i toppen (billeder, produktet, om illux) jeg synes ikke helt de lever op til resten af det flotte design.

PS! er det et CMS du anvender?
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
08. februar 2007 - 19:16 #3
Selve den del hvor man bestiller billeder og dernæst ramme er virkelig god, den er logisk og nem at finde rudt i. (også den målgruppe der ikke anvender nettet til indkøb tror jeg).

Jeg synes du skal have de kreditkort logo placeret længere oppe så det er nemmere at se. Samt forstå jeg heller ikke den knap der går til forsiden (selve det billede på knappen virker ikke logisk, kan der ikke stå "Forsiden"?).

Jeg håber du kan bruge min kritik.

mvh
mads
Avatar billede mapoulsen Nybegynder
09. februar 2007 - 00:03 #4
Hej Mads

Mange tak for din tilbagemelding og ros :)

Hvilken opløsning bruger du? (nu topbilledet er stort på forsiden)
Jeg syntes det er en rigtig god idé med et flashbanner på forsiden. Den kunne fx fade mellem nogle forskellige miljøbilleder og komme med nogle små tekster: "Fotokunst", "Tilpasset dig og din bolig", "Vælg mellem lærred eller fotopapir", eller sådan noget i den stil. Var det sådan du mente det?

Mht. toppens "tabs" så har jeg lige fået det samme at vide fra anden side. Men jeg kan ikke helt selv se det, nu jeg selv har designet dem. Har du nogle forslag til hvordan de kunne gøres bedre?

Ja, det er opbygget i Typo3 CMS. (Super godt CMS!)

Mht. kreditkort i toppen, så har jeg også fået dette at vide før. Men det er lidt svært. Hvor vigtigt syntes du at det er?

Mvh. Martin Poulsen
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
09. februar 2007 - 14:32 #5
Hej Martin jeg anvender 1024 x 768.

Flashbanneret synes jeg kunne give siden et extra pift samt som du siger fade mellem nogle af dine forskellige produkter.

Dine Tabs kunne vaere bedre grafisk synes jeg (de er lidt gniderede og lever ikke helt op til resten af det flotte design, men der synes jeg maaske du skal eksperimtere dig lidt frem da du er bedre til grafisk design end mig.).

mht til kreditkort i toppen synes jeg det er supervigtigt saa brugeren straks kan se med hvilke metoder han/hun kan lave et köb paa din side.

PS! Jeg anvender selv Joomla CMS (ogsaa ret godt) men jeg gad godt lare Typo3 men laeringskurven for Typo3 er rimelig stejl har jeg hört.

Jeg smider samtidig et svar som du blot kan afvise hvis du mener.

mvh
Mads
Avatar billede kurdo Novice
10. februar 2007 - 23:35 #6
jeg kan godt lide designet! bare ikke skrift typen af menuen derop!