Avatar billede anders_h Novice
05. februar 2007 - 17:16 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Trendnet TEW-445UB

Hejsa

Jeg har lige fået Vista Home Premium. Er der nogen mulighed for at mit trådløse netkort (Trendnet TEW-445UB) kan komme til at køre der? Jeg har prøvet med den medfølgende software, men uden held.

Mvh. Anders
Avatar billede screem_brille Novice
05. februar 2007 - 17:30 #1
det her er den nyeste http://downloads.trendnet.com/TEW-445UB/driver_utility/Utility_Driver_TEW-445UB.zip men om den virker til vista er ikke til at sige.
Avatar billede anders_h Novice
05. februar 2007 - 17:48 #2
Nej den driver virker desværre heller ikke :-(

Andre bud?
Avatar billede screem_brille Novice
05. februar 2007 - 17:53 #3
desværre ikke, det er den nyeste fra Trendnet, så lige pt kan du (nok)ikke benytte det netkort.
Avatar billede anders_h Novice
05. februar 2007 - 17:59 #4
Okay, men tror du der er chance for, at der bliver lavet en Vista-driver til den model?
Avatar billede screem_brille Novice
05. februar 2007 - 18:01 #5
det kommer an på alderen på kortet, så det er svært at sige.
Avatar billede anders_h Novice
05. februar 2007 - 18:20 #6
Det er helt nyt..
Avatar billede screem_brille Novice
05. februar 2007 - 18:23 #7
så burde der komme en driver, men det er jo svært at vide hvad trendnets politik er på området.
Avatar billede anders_h Novice
05. februar 2007 - 18:27 #8
Ja.. Jeg burde nok have tjekket det inden jeg købte den :S Man bliver jo klogere hver dag.. Troede bare at Windows Vista havde en masse netværksdrivere indbygget. Kunne det være at Windows selv ville finde en driver, hvis jeg koblede computeren midlertidigt på nettet via kabel?
Avatar billede screem_brille Novice
05. februar 2007 - 18:28 #9
jeg tror det ikke, men det er da et forsøg værd.
Avatar billede anders_h Novice
05. februar 2007 - 20:34 #10
Okay nu har jeg lige prøvet at tilslutte et ældgammelt usb 11 Mbps WLAN kort (også trendnet). Og efter ti sekunder fandt Windows automatisk driveren online, og det virker som det skal.. Kan det så virkelig passe at der ikke er drivere til et forholdvis nyt kort?
Avatar billede anders_h Novice
15. februar 2007 - 20:02 #11
smider du svar .. ?
Avatar billede screem_brille Novice
16. februar 2007 - 09:21 #12
svar.
Avatar billede screem_brille Novice
16. februar 2007 - 09:22 #13
der er mange der har problemer med at få drivere /wlan kort til at fungere ordenligt under vista, men mon ikke det bliver bedre hen af vejen.
Avatar billede iversen4real Nybegynder
08. april 2007 - 08:45 #14
JEg har fundet en vista driver til min tew-424 ub på trendnets hjemmeside. Den bliver godt nok installeret, men det virker ikke alligevel. Har i andre også oplevet det?
Avatar billede iversen4real Nybegynder
08. april 2007 - 08:51 #15