Avatar billede softe Nybegynder
04. februar 2007 - 20:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

iPhone. Hvad gør jeg?

Hej eksperter,

HVIS jeg nu gerne ville have en iPhone, og jeg kunne få den hjem til DK. Hvad ville det så koste mig (hvis jeg kender en der kan købe den for mig derovre), og ville den i så fald fungere her hjemme?

/Søren
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. februar 2007 - 21:17 #1
Har kigget på apple.store.com og kan ikke se den der, så tror ikke den kan købes endnu.
Avatar billede kalckar Nybegynder
04. februar 2007 - 21:35 #2
iPhone udkommer i flere versioner, en US-version, en Europe-version og vist nok også en til østen. Du kan således ikke bruge en US-version her i Europa og er nødt til at vente på at Europa-versionen kommer i slutningen af 2007. Http://www.apple.com/dk/hotnews/

Læs lige her før du kaster dig over den:
http://www.roughlydrafted.com/RD/RDM.Tech.Q1.07/68F440E0-01B9-42D1-98DD-76A0976FAB5E.html
Avatar billede softe Nybegynder
05. februar 2007 - 10:27 #3
Tak. Meget kort og præcist svar
Avatar billede mikze Nybegynder
29. marts 2008 - 18:27 #4
Ah, du kan sagtens købe en fra USA! Du kan så jailbreake, unlocke og hvad du end har lyst til, endda få dansk tastatur og ordbog! Men det er noget du manuelt skal gøre. Du kan importere en 16gb fra USA til ca. 3300 kr.. du kan købe en 16GB som allerede er låst op og med dansk tastatur og det hele for ca. 4300 på qxl.dk her i Danmark.