Avatar billede fnaz Nybegynder
26. maj 2001 - 17:05 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ny pc går i hak hver andet minut nærmest?!?!

Hejsa

Jeg har fået en ny computer her til min konfirmation.
Men den går i hak meget ofte.
Har det noget med at jeg bruger WiNDows ME at gøre?
Eller..?

Min PC:

1,2 ghz
128 Mb ram
Windows ME.
Hvis altså i kan bruge det til noget..?
Avatar billede nomiz Nybegynder
26. maj 2001 - 17:06 #1
Det kan være fordi maskinen er for varm. Er det kun i spil, eller er det sådan i windows generelt, den går i stå?
Avatar billede fnaz Nybegynder
26. maj 2001 - 17:07 #2
Det skal líge siges at det altså IKKE er en gang hvert andet minut den går i hak.
Det er som regel i spil, som age of Empires 2 og Serious sam.
Så pludselig fryser billedet.. men musikken bliver ved, og du kan ikke Alt + Tab\'e eler Ctr + Alt + Del\'e!?
Avatar billede fnaz Nybegynder
26. maj 2001 - 17:08 #3
Men den kan også gå i hak midt i windows, selvom jeg ikke bruger musen eller noget
Avatar billede danceswithmodems Nybegynder
26. maj 2001 - 17:10 #4
Jeg kunne godt forstille mig at det var en varmeproblem som nomiz siger. Det er generalt problemet med hurtige processorere/grafikkort og/eller masser af harddiske i små kabinetter.
Avatar billede fnaz Nybegynder
26. maj 2001 - 17:13 #5
Kan det også have noget med mit grafik kort at gøre?
det er et RIVa tNT 32 mb
ét eller andet i den retning..heehe

Men.. Hvis det har noget med varmen at gøre..hvad kan man gøre mod det?
Avatar billede well_r Nybegynder
26. maj 2001 - 17:15 #6
en større eller en ekstra blæser..til af afkøle :o)
Avatar billede well_r Nybegynder
26. maj 2001 - 17:15 #7
det var vist et svar
Avatar billede fnaz Nybegynder
26. maj 2001 - 17:20 #8
Det er da underligt at den går ned pga. varme..
Men.. Jeg tror det er det, for det er som regel først et stykke tid efter jeg har startet svinet op den går i hak..
Nå men..

Tillykke med de 60 points Well_R :)
Avatar billede well_r Nybegynder
26. maj 2001 - 18:51 #9
danke :o)