Avatar billede klestrup Nybegynder
03. februar 2007 - 21:22 Der er 10 kommentarer

Internet Explorer vil ikke åbne med valgt standardside

Vi har et problem med at Internet Explorer ikke vil åbne med valgt standardside. Den starter altid med en tom side og adressen http://runonce.msn.com/runonce2.aspx. Hvorfor og hvordan det er sket, ved vi ikke, men hvordan får vi den til at åbne rigtigt?
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2007 - 21:24 #1
IE 6 el. 7?

Hvis ver. 7 så udfør indstillinger og gem, ret så startside.
Avatar billede fromsej Praktikant
03. februar 2007 - 21:58 #2
Hvilke sikkerhedsprogrammer har du installeret?
Avatar billede madeindk Nybegynder
03. februar 2007 - 22:02 #3
Har du gjort det den beder dig om? Jeg tror det er IE7 og den skal indstilles via denne side. Når du har gjort det klikker du bare på 'Gem indstillinger' nederest
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2007 - 22:24 #4
madeindk - læs mit indlæg...
03. februar 2007 - 22:25 #5
... tror også på at det er et af dig instaleret sikkerhedsprogram som "driller" dig; netop som det er opdraget til at holde fast på IE Startsiden så den ikke bliver UØNSKET ændret til eks. www iwantsex com eller lign.

... for du vender vel tilbage hertil ? Snart ?

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede madeindk Nybegynder
03. februar 2007 - 23:46 #6
Argh sorry John ;-)
Avatar billede klestrup Nybegynder
19. marts 2007 - 19:03 #7
Jeg har ikke haft installeret nogen sikkerhedsprogrammer siden den virkede som den skulle, men tror det kan have noget med fishing at gøre. Jeg ved bare ikke lige hvordan jeg skal rette det?
Avatar billede klestrup Nybegynder
19. marts 2007 - 19:08 #8
Stigers - Det er en 7, men hvad er det for nogen indstiller, du mener?
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. marts 2007 - 20:58 #9
Nødvendige indstillinger
Vælg standardsøgemaskine
Du kan bruge Internet Explorer 7 til nemt at finde oplysninger på internettet ved hjælp af en søgemaskine.
Din nuværende standardsøgemaskine er: Live Search
Behold den nuværende standardsøgemaskine.
Lad mig vælge på en liste over andre søgemaskiner.
Klik på "Gem indstillinger" nedenfor for at få vist listen over søgemaskiner
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. marts 2007 - 20:58 #10
De indstillinger.