Avatar billede sophie80 Nybegynder
02. februar 2007 - 16:34 Der er 4 kommentarer

Battlefield 2142 - kan ikke kontakte EAs server

Hej

Jeg har lige lånt BF 2142 og efter endt installation, har jeg prøvet at komme ind i spillet. Man skal som bekendt bruge et kontonavn og en kode, som jeg også har fået af min ven, men hver gang jeg prøver, at logge ind, står der bare, at den kontakter EAs hovedserver nu. Sådan stor den i noget tid hvorefter den fortæller, at den ikke kan kontakte denne.

Nogen der ved hvad problemet kan skyldes?
Avatar billede triton Nybegynder
05. februar 2007 - 11:26 #1
Kører du seneste patch til BF2142, der har været en masse rettelser til problemer med at kontakte EA master server.

Sørg for at de rigtige porte i din firewall er åbnet (start med at disable den mens du tester)

Du kan i øvrigt læse flere tips her:
http://www.tweakguides.com/BF2142_3.html
Avatar billede sophie80 Nybegynder
05. februar 2007 - 17:31 #2
Jeg prøvede at installere den patch der, men den skrev den ikke kunne finde stien hvorpå spillet lå, eller noget i den stil :(
Avatar billede triton Nybegynder
06. februar 2007 - 00:17 #3
spillet må ikke køre mens du installerer, har du den præcise fejlmeddelelse?
Avatar billede sophie80 Nybegynder
22. marts 2007 - 15:42 #4
Hej

Ved det er længe siden, men den gad pludselig godt.

Ellers tak for hjælpen.