Avatar billede viggosmor Nybegynder
02. februar 2007 - 12:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Siden er ikke centreret i IE7

Hejsa, jeg har prpblemer med at få min forside centreret i IE7, den skulle vist se god nok ud i tidligere versioner og i firefox...samt i alle opløsninger?

Men det kniber med IE7.

Er der nogen der har forslag til hvad jeg kan gøre???

Siden er: http://www.soederberg-webdesign.dk

På forhånd tak....
Avatar billede screem_brille Novice
02. februar 2007 - 12:06 #1
det er den heller ikke her (firefox V1.5.0.9)
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
02. februar 2007 - 12:14 #2
du kunne starte med at slette den første <div> du her.. den før <body>
det næste du skal gøre er at finde ud af hvorfor du har <div align="center"> og <div align="left"> lige efter <body>
derefter kan du prøve at ændre den næste <div> til <div style="text-align:center; position:relative; margin: 0px auto;">

om det så hjælper ved jeg ikke lige...
Avatar billede viggosmor Nybegynder
02. februar 2007 - 16:08 #3
Jeg har prøvet med en kode jeg fik i et andet indlæg, så jeg ved ikke hvordan siden nu ser ud????
Avatar billede lonebiker Nybegynder
04. februar 2007 - 06:41 #4
Det har ikke hjulpet, men tror du skal stille spørgsmålet under

"Programering/(D)HTML"

istedet. Der er der folk der ved den slags.
Avatar billede larsbb Nybegynder
23. marts 2007 - 09:30 #5
Pvøv at indkapsle alt indholdet på siden i én div-tag. Den skal så komme lige efter <body> og afsluttes lige før </body>.

Din div-tag kan f.eks. hedde:

<div id="main">

dit indhold på siden

</div>

Inde i dit stylesheet, skriver du så:

#main        {

    margin-left: -350px;
      position: absolute;
    top: 20px;
      left:50%;
        }

Det er sådan det altid har virket for mig. Du kan altid rette det til, så den passer til dine behov.
Avatar billede viggosmor Nybegynder
28. marts 2007 - 22:38 #6
Larsbb, jeg prøver det en af dagene, takker for din hjælp vil du smide et svar?
Avatar billede larsbb Nybegynder
29. marts 2007 - 09:16 #7
Cool. Hvis det ikke virker, må du lige sige til, så skal jeg forsøge at hjælpe dig.
Avatar billede larsbb Nybegynder
29. marts 2007 - 09:16 #8
Svar