Avatar billede fessoor Nybegynder
01. februar 2007 - 22:44 Der er 4 kommentarer

Mikrofon til højtaler

Jeg kan ikke få det jeg siger i mikrofonen til at komme ud af højtalerne (skal bruges til karaoke). I line-in panelet kan jeg ellers se at der er hul igennem (der er udsving når jeg taler). Hvad skal jeg gøre for at indgang bliver sendt direkte til udgangen?
Avatar billede tietze Nybegynder
01. februar 2007 - 22:49 #1
Jeg vil gætte på at du ikke har valgt mikrofonen som den måde du vil have lyd ind igennem dit program. I systemindstillinger kan du vælge mellem flere forskellige enheder som lyd-ind og det samme kan du højest sandsynligt i dit program.

F.eks. i programmet Skype skal man gå ind i indstillinger-> lyd og vælge "Built-in microphone" til lyd-input.
Avatar billede tietze Nybegynder
01. februar 2007 - 22:49 #2
(forudsat at man vil bruge den indbyggede mikrofon selvfølgelig :-) )
Avatar billede sd8220 Seniormester
07. marts 2007 - 12:05 #3
Hejsa
Det kan også lyde, som om du ikke har sat mikrofonen til at spille igennem - play through?
/Sebastian
PS Hej Jørgen - godt at se dig ;-)
Avatar billede tietze Nybegynder
07. marts 2007 - 17:13 #4
Hehe, i lige måde :-)