Avatar billede reichstein Nybegynder
01. februar 2007 - 09:02 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Installation af Explorer 7

Jeg får en meddelelse om at der er en opdatering klar med Explorer 7, men når jeg vil hente den ned og installere, kører den hele installationen igennem, hvorefter jeg får meddelelse om, at den ikke er installeret, og at jeg skal genstarte.
Kort tid efter, får jeg igen den samme meddelelse om, at der er enopdatering klar.
Jeg har prøvet at deaktivere mine virusprogrammer, - det hjælper ikke.
Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede goose Nybegynder
01. februar 2007 - 09:06 #1
kører du mediacenter versionen af XP?

/Goose
Avatar billede reichstein Nybegynder
01. februar 2007 - 09:19 #2
Ikke så vidt jeg ved. Jeg her en XP Professionel
Avatar billede goose Nybegynder
01. februar 2007 - 09:43 #3
ok, der er nemlig bare samme problem med mediacenter da den åbenbart bygger på en engelsk kerne med dansk sprogfil ovenpå.

/Goose
Avatar billede haverslev Novice
01. februar 2007 - 09:43 #4
Installere du som Administrator ?
Er det en orginal XP med en orginal tilhørende cd-key ?
Avatar billede reichstein Nybegynder
01. februar 2007 - 10:37 #5
Ja, Ja
Avatar billede jtm Nybegynder
01. februar 2007 - 10:46 #6
har du prøvet at hente det hele fra microsofts side?
http://www.microsoft.com/danmark/windows/ie/downloads/default.mspx
Avatar billede reichstein Nybegynder
01. februar 2007 - 10:52 #7
Ja
Avatar billede hcma Novice
01. februar 2007 - 11:08 #8
har du:
renset for spyware
kørt en reg-cleaner
slået AV fra under install
de-aktiveret IE's tilføjelsesprogrammer
Avatar billede reichstein Nybegynder
01. februar 2007 - 13:54 #9
Ja
Ved ikke hvor/hvordan
Avatar billede hcma Novice
01. februar 2007 - 14:00 #10
funktioner -> Administrer tilføjelsesprogrammer -> aktiver eller deaktiver tilføjelsesprogrammer -> og så vælger du at deaktivere de fleste. (du kan altid slå dem til igen efter IE7 er installeret)
Avatar billede off-line Nybegynder
01. februar 2007 - 21:59 #11
Måske er du bare heldig? man høre stadig om flere, som er ked af, at de har
installeret Ie7 Jeg er selv en af dem, og har fjernet den igen.
Avatar billede reichstein Nybegynder
02. februar 2007 - 00:24 #12
Jeg vælger at vente til kvaliteten er ok.