Avatar billede tjmm Nybegynder
01. februar 2007 - 01:19 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Teksten gemmer sig?

Davs

Jeg har et spørgsmål om hvordan man fjerne noget tekst..

Hvis jeg fx har søgt efter Picasso eller Van gogh på google..
Så næste gang jeg skal finde noget om Picasso skal jeg bare trykke P . Så kommer der en liste ned om alt hvad der starter med på, og man kan så trykke ned på piltasterne indtil man finder Picasso..

Jeg vil meget gerne vide hvordan jeg sletter det, eller gør sådan den ikke gemmer disse ting...

På forhånd tak
Avatar billede kalp Novice
01. februar 2007 - 01:31 #1
tryk funktioner->internet indstillinger->indhold->autofuldførelse

og slet der
Avatar billede kalp Novice
01. februar 2007 - 01:31 #2
Du kan selvfølgelig også i søgeboksen trykke pil ned 2 gange og holde delete nede bagefter

men det andet sletter alt.
Avatar billede tjmm Nybegynder
01. februar 2007 - 01:31 #3
Undskyld mig hvor finder du den der "indhold"
Avatar billede tjmm Nybegynder
01. februar 2007 - 01:32 #4
Jeg fandt den.. Mange tak der .. : )Dejligt med hurtig svar
Avatar billede kalp Novice
01. februar 2007 - 01:33 #5
det er et faneblad..

hedder content på engelsk
Avatar billede kalp Novice
01. februar 2007 - 01:33 #6
selv tak:)
Avatar billede tjmm Nybegynder
01. februar 2007 - 01:33 #7
Har lige et spørgsmål mere.. Kan man slette den liste der kommer i kør ?
Avatar billede kalp Novice
01. februar 2007 - 01:34 #8
Start->kør

den?
Avatar billede tjmm Nybegynder
01. februar 2007 - 01:35 #9
Jeps
Avatar billede kalp Novice
01. februar 2007 - 01:35 #10
tjekker lige i registry.. 2 sek
Avatar billede tjmm Nybegynder
01. februar 2007 - 01:40 #11
okay : )
Avatar billede kalp Novice
01. februar 2007 - 01:40 #12
ved ikke om det slette alt, men det sletter da en del..

tryk start->kør og skriv "regedit"
tryk enter.

klik dig hen til denne mappe.

HKEY_CURRENT_USER->Software->Microsoft->Windows->CurrentVersion->Explorer->RunMRU

så kan du her se listen.. du sletter alt undtagen "standard" eller "default" hvis du har engelsk windows.
Avatar billede tjmm Nybegynder
01. februar 2007 - 01:43 #13
Jeg har godt nok en der hedder standard, men der står ikke noget inde under den?
Avatar billede kalp Novice
01. februar 2007 - 01:45 #14
okay så er der ikke nogle indtastninger af den art.

du burde kunne slette dem via. tweak ui.. du kan hente det her
http://www.microsoft.com/ntworkstation/downloads/PowerToys/Networking/NTTweakUI.asp

mener det er en inf filer eller sådan noget... men når du henter den højreklikker du bare på den og vælger installer.

herefter bliver du nok nød til at "surfe" lidt rundt i værktøjet, men det virker ikke særlig indviklet så umiddelbart ville jeg gætte på det er let at finde den oprydningsfunktion til "Kør" :)
Avatar billede kalp Novice
01. februar 2007 - 01:47 #15
ps. den inf fil finder du først når du har pakket mappen ud som du henter:)

hopper i seng nu men håber du finder ud af det:)
Avatar billede tjmm Nybegynder
01. februar 2007 - 01:48 #16
Jamen mange tak da : ) sov godt
Avatar billede kalp Novice
01. februar 2007 - 01:49 #17
oops.. sidste ting.. så du ikke undre dig.. når først du har højreklikket og sagt installer på inf filen så finder du program exe filen i kontrolpanelet:) hedder bare tweak ui der;)
Avatar billede tjmm Nybegynder
01. februar 2007 - 01:53 #18
thx m8 :P