Avatar billede Keld Nielsen Forsker
31. januar 2007 - 20:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

FTP upload via IE7

Vi har brugt IE6 til FTP upload ....men IE7eren kan det åbenbart ikke lade sig gøre ...eller er der overset noget ???
31. januar 2007 - 20:05 #1
benyt istedet for en rigtig FTP client, det har allee dage været bedre.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
31. januar 2007 - 20:12 #2
fuldstændig enig ...men "grov sagt" det er ikke det der er problemet - har ca. 300 der benytter den omtalte vej....
Avatar billede pidgeot Nybegynder
31. januar 2007 - 20:29 #3
Microsoft har fjernet det - så vidt jeg husker var det bl.a. for at bedre kunne adskille browseren fra resten af operativsystemet. Der er dog stadig mulighed for at uploade via Windows Explorer (dvs. Stifinder) - enten ved at have gemt et FTP-sted der, eller ved at gå ind via IE7, klikke på Side-knappen, og så vælge Åbn FTP-sted i Windows Explorer. Dette giver samme interface som IE6 viste.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
01. februar 2007 - 13:36 #4
Jeg er ikke helt med på hvordan man opretter et FTP-sted i Stifinder ..??

De forslag og at benytte IE7 og bruge Side-knappen, giver heller ikke mulighed for at uploade, jeg kan se og hente alt hvad der ligger der, men ikke modsat.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
17. februar 2007 - 10:32 #5
'pidgeot' - smid et svar - så er der lidt point.
Avatar billede pidgeot Nybegynder
17. februar 2007 - 15:00 #6
Værsgo.