Avatar billede mc.lucifer Praktikant
31. januar 2007 - 19:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mine variabler indeholder ikke noget $_POST samt Global var on

Jeg har min egen server kørende med et par enkelte sider der benytter sig af GLOBAL VAR ON, Ja og så kan vi diskutere om det er godt, men det er ikke det der er problemet, nu skal jeg så kode til en server uden global On så derfor henter jeg variabler med $_POST men hvorfor er mine variabler i følgende script tomme..

<?
If (Isset ($_POST['Add_vikar']))
{

$Nationalitet = $_POST['Nationalitet'];
$Fornavn = $_POST['Fornavn'];
$Efternavn = $_POST['Efternavn'];
$Cpr = $_POST['CPR_NR'];
$Vejnavn = $_POST['Vejnavn'];
$Nr = $_POST['Nr'];
$Post_Nr = $_POST['Post_nr'];
$Bynavn = $_POST['Bynavn'];
$Telefon = $_POST['Telefon'];
$Mobil = $_POST['Mobil'];
$Email = $_POST['Email'];
$Bank = $_POST['Bank'];
$Reg = $_POST['Reg'];
$Konto = $_POST['Konto'];
$Vej_i_dk = $_POST['Vej_i_dk'];
$Nr_i_dk = $_POST['Nr_i_dk'];
$By_i_dk = $_POST['By_i_dk'];
$Cprnr_i_dk = $_POST['CPR_nr_i_dk'];
$Udlaeningenr = $_POST['Udlaeninge_nr'];
$Traekprocent = $_POST['Traekprocent'];
$Pr_dag = $_POST['Pr_dag'];
$Pr_uge = $_POST['Pr_uge'];
$Pr_14_dag = $_POST['Pr_14_dag'];
$Pr_maaned = $_POST['Maaned'];
$Overenskomst = $_POST['Overenskomst'];
$Aftalt_loen = $_POST['Aftalt_loen'];
$Ansaettelsesdato = $_POST['Ansaettelses_dato'];
$Sprog = $_POST['sprog'];
$A = $_POST['A'];
$B = $_POST['B'];
$BE = $_POST['BE'];
$B_Erhverv = $_POST['B_Erhverv'];
$C = $_POST['C'];
$CE = $_POST['CE'];
$D = $_POST['D'];
$D_Erhverv = $_POST['D_Erhverv'];
$Dok_edu = $_POST['Dok_edu'];
$Arbejds_nr = $_POST['Arbejds_nr'];
$SE_nr = $_POST['SE_nr'];
$Firnavn = $_POST['Firmanavn'];
$Firma_vej = $_POST['Firma_vej'];
$Firma_nr = $_POST['Firma_nr'];
$Firma_post_nr = $_POST['Firma_post_nr'];
$Firma_by = $_POST['Firma_by'];
$Firma_Kontaktperson = $_POST['Kontakt_person'];
$Firma_Telefon = $_POST['Firma_telefon'];
$Firma_mail = $_POST['Firma_mail'];
$Arbejds_sted = $_POST['Arbejds_sted'];
$Ansat_som = $_POST['Ansat_som'];
$Arbejds_function = $_POST['Arbejdsfunktion'];
$Bank_garenti = $_POST['Bankgarenti'];
$Fra = $_POST['Fra'];
$Til = $_POST['Til'];
$Erfaring = $_POST['Erfaringer'];
$Referencer = $_POST['Referencer'];
$Alm_info = $_POST['Alm_Info'];

mysql_query("Insert into employees
(Nationalitet, Billede, Fornavn, Efternavn, Cpr, Vej, Nr, Post_Nr, Bynavn, Telefon, Mobil, EMail, Bank, Reg, Konto,
Vej_i_dk, Nr_i_dk, Post_nr_i_dk, Bynavn_i_dk, Cpr_nr_i_dk, Udlaening_nr, Traekprocent, Pr_dag, Pr_uge, Pr_14_dag,
Pr_mdr, Overenskomst, Loen, Ansaettelses_dato, Sprog, Koerekort_a, Koerekort_b, Koerekort_be, Koerekort_b_erhverv,
Koerekort_c, Koerekort_ce, Koerekort_d, Koerekort_d_erhverv, Dok_edu, Arbejds_nr, Se, Firma, Firma_vej, Firma_nr,
Firma_post_nr, Firma_By, Kontakt_person, Firma_telefon, Firma_Email, Arbejdssted, Ansat_som, Arbejdsfunktion,
Bank_garenti, Start, Slut, Erfaringer, Referencer, Alm_info)

values

('$Nationalitet','Test','$Fornavn','$Efternavn','$Cpr','$Vejnavn','$Nr','$Post_nr','$Bynavn','$Telefon','$Mobil','$Email',
'$Bank','$Reg','$Konto','$Vej_i_dk','$Nr_i_dk','$Post_Nr','$By_i_dk','$Cprnr_i_dk','$Udlaeningenr','$Traekprocent','$Pr_dag',
'$Pr_uge','$Pr_14_dag','$Pr_maaned','$Overenskomst','$Aftalt_loen','$Ansaettelsesdato','$Sprog','$A','$B','$BE','$B_Erhverv','$C',
'$CE','$D','$D_Erhverv','$Dok_edu','$Arbejds_nr','$SE_nr','$Firmanavn','$Firma_vej','$Firma_nr','$Firma_post_nr',
'$Firma_by','$Firma_Kontaktperson','$Firma_Telefon','$Firma_mail','$Arbejds_sted','$Ansat_som','$Arbejds_function',
'$Bank_garenti','$Fra','$Til','$Erfaringer','$Referencer','$Alm_info')")or die(mysql_error());

}
else
{}
?>
<body><br><br><br>
<? If ($_SESSION['Login_true']=="Ja" )
{echo "Du er logget ind som "; echo $_SESSION['Login_Username'];
echo "<br><br>";
echo "<a href=\"".$Site."?SiteId=1\">Tilføj Ny Vikar</a> <a href=\"".$Site."?SiteId=2\">Søg og rediger Vikare</a><br><br>";
if ($SiteId == 1)
{echo "

<form action=\"index.php\" method=\"Post\">
<table cellspacing=\"2\" cellpadding=\"2\" border=\"1\">

<tr>
    <td colspan=\"2\" align=\"center\" bgcolor=\"#ff0000\"><b>Personlige Oplysninger:</b></td>
</tr>
<tr>
    <td><b>Nationalitet:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Nationalitet\"></td>
    <td rowspan=\"3\">her skal være et billede</td>
</tr>
<tr>
    <td><b>Fornavn:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Fornavn\"></td>
</tr>
<tr>
    <td><b>Efternavn:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Efternavn\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>CPR Nr:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"CPR_NR\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Vej:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Vejnavn\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Nr:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Nr\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Post Nr:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Post_Nr\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>By:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Bynavn\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Telefon Nr:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Telefon\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Mobil Nr:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Mobil\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>E-Mail:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Email\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Bank:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Bank\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Reg:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Reg\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Konto Nr:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Konto\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\" align=\"center\" bgcolor=\"#ff0000\"><b>Adresse I DK:</b></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Vej:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Vej_i_dk\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Nr:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Nr_i_dk\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>By:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"By_i_dk\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>CPR Nr DK:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"CPR_nr_i_dk\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Udlændinge Nr:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Udlaeninge_nr\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Trækprocent:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Traekprocent\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\" align=\"center\" bgcolor=\"#ff0000\"><b>Skattefrit Fradrag Pr:</b></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Dag:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Pr_dag\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Uge:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Pr_uge\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>14 Dag:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Pr_14_dag\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Måned:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Maaned\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Afregnet efter følgende overenskomst:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Overenskomst\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Aftalt løn pr time i DKK:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Aftalt_loen\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\" align=\"center\" bgcolor=\"#ff0000\"><b>Ansættelses forhold:</b></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Ansættelses Dato:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Ansaettelses_dato\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Taler følgende sprog:</b><br><textarea name=\"sprog\"></textarea></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Kørekort Type:</b>&nbsp;
    A:<input type=\"checkbox\" name=\"A\" value=\"A\">
    B:<input type=\"checkbox\" name=\"B\" value=\"B\">
    BE:<input type=\"checkbox\" name=\"BE\" value=\"BE\">
    B-Erhverv:<input type=\"checkbox\" name=\"B_Erhverv\" value=\"B_Erhverv\"><br>
    C:<input type=\"checkbox\" name=\"C\" value=\"C\">
    CE:<input type=\"checkbox\" name=\"CE\" value=\"CE\">
    D:<input type=\"checkbox\" name=\"D\" value=\"D\">
    D-Erhverv:<input type=\"checkbox\" name=\"D_Erhverv\" value=\"D_Erhverv\">

</td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Dokumenteret uddanelser:</b>&nbsp;<textarea name=\"Dok_edu\"></textarea></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Arbejdsnummer:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Arbejds_nr\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\" align=\"center\" bgcolor=\"#ff0000\"><b>Brugere af vikaren:</b></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>SE Nr:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"SE_nr\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Firmanavn</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Firmanavn\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Vej:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Firma_vej\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Nr:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Firma_nr\"></td>
</tr>
<tr>
  <td colspan=\"2\"><b>Post Nr:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Firma_post_nr\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>By:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Firma_by\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Kontakt Person:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Kontakt_person\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Telefon:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Firma_telefon\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Mail:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Firma_mail\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Arbejdssted:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Arbejds_sted\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Ansat Som:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Ansat_som\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Arbejdsfunktion:</b>&nbsp;<textarea name=\"Arbejdsfunktion\"></textarea></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Modtaget Bank Garenti:</b>&nbsp;Ja<input type=\"radio\" name=\"Bankgarenti\" value=\"Ja\">Nej<input type=\"radio\" name=\"Bankgarenti\" value=\"Nej\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\" align=\"center\" bgcolor=\"#ff0000\"><b>Ansat:</b></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Fra:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Fra\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Til:</b>&nbsp;<input type\"Text\" name\"Til\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\" align=\"center\" bgcolor=\"#ff0000\"><b>Andre Kvalifikationer:</b></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Har Arbejdet Med:</b><br><textarea name=\"Erfaringer\"></textarea></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Har tidligere arbejder hos:</b><br><textarea name=\"Referencer\"></textarea></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><b>Andre Bemærkninger:</b><br><textarea name=\"Alm_Info\"></textarea></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\" align=\"center\" bgcolor=\"#ff0000\"><b>&nbsp;</b></td>
</tr>
</table>
<input type=\"Submit\" name=\"Add_vikar\" value=\"Tilføj\">
</form>

";}
elseif ($SiteId == 2)
{echo "Du har valgt at redigere en vikar";}
}
else
{
echo "
<form action=\"index.php\" method=\"post\">
<table align=\"center\" cellspacing=\"0\" cellpadding=\"0\">
<tr>
    <td colspan=\"2\" id=\"Login_top\"><div id=\"Headline\">Login</div></td>
</tr>
<tr>
    <td id=\"Login_left\">Username:</td>
    <td id=\"Login_right\"><input id=\"Login_input\" type=\"text\" name=\"Username\"></td>
</tr>
<tr>
    <td id=\"Login_left\">Password</td>
    <td id=\"Login_right\"><input id=\"Login_input\" type=\"Password\" name=\"Password\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\" id=\"Login_knap\"><input id=\"Login_Submit\" type=\"Submit\" name=\"Loginbotton\" value=\"Log mig ind\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\" id=\"Login_Bund\">&nbsp;</td>
</tr>
</table>
</form>
";}

?>
Avatar billede dragothica Nybegynder
31. januar 2007 - 20:03 #1
Prøv med $_REQUEST i steddet for.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
31. januar 2007 - 20:04 #2
Den første ting der skrives i databasen er under billede der skrives test, det er jo så heller ikke en var, men et statisk indhold men den første variable der skrives er sprog, og der ligger bare 20 forinden der er tomme, Why ????

MC
Avatar billede webbe Nybegynder
31. januar 2007 - 20:08 #3
du mangler et lighedstegn (=) efter name i alle formularfelter der ligger over feltet sprog - ergo kan dine §_Post ikke finde de ønskede formularfelter
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
31. januar 2007 - 20:10 #4
Nemlig rigtigt mester takker