Avatar billede popstar Nybegynder
31. januar 2007 - 15:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Menubjælken i IE7 er forsvundet

Hejsa

Jeg har en bruger på vores netværk som ønsker at få standard-menubjælken (altså Filer, Rediger, Vis, mv) vist fast, når explorer er åben. Og brugeren ønsker samtidigt at den ligger øverst i skærmbilledet - altså over "adresselinien". Altså lige som i "gamle dage"

Kan det lade sig gøre?
Avatar billede madeindk Nybegynder
31. januar 2007 - 15:58 #1
Hej, jeg tror ikke det er muligt at få adresselinien ned. Men du kan højre klikke ved fanebladene og så sætte hak i "Menu bar", så vil filer, rediger, favoritter og alt det pjat komme frem igen :-)

Men efter hvad jeg kan se er det ikke muligt at rykke på adresselinien.
Avatar billede niklasnina Nybegynder
31. januar 2007 - 16:28 #2
Helt henne til højre er der et symbol som et tandhjul,og så står der funktioner tryk på hakket ved siden af og sæt hak i menulinj.e
Avatar billede popstar Nybegynder
31. januar 2007 - 19:23 #3
Damn - ingen mulighed for at sætte menubjælken øverst....
Avatar billede pidgeot Nybegynder
31. januar 2007 - 19:28 #4
Der er et trick man kan bruge - ved at sætte en værdi i registreringsdatabasen, kommer adresselinien ned under menuen.

Personligt synes jeg dog IE7 ser betydeligt grimmere ud når den er der (vel og mærke på XP med klassisk layout), men det er jo så bare min mening :)

Der er et link til en .reg-fil der indeholder den nødvendige ændring på en side Microsoft står for, http://www.enhanceie.com/ie/tweaks.asp. Tillige er der også en til at gå tilbage til standarden.
Avatar billede popstar Nybegynder
01. februar 2007 - 10:13 #5
madeindk: hurtigst! send mig et svar, så du kan få point!

pidgeot: send mig lige et svar - du får også point!
Avatar billede popstar Nybegynder
02. februar 2007 - 11:17 #6
Lukker
Avatar billede niklasnina Nybegynder
02. februar 2007 - 17:16 #7
Var det ikke også det jeg skrev?