Avatar billede qualon1 Nybegynder
30. januar 2007 - 16:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skrive til fil

Hej

Jeg vil gerne skrive noget data til en fil, men jeg har et problem med at den ikke sætter det ned på en ny linje. Nogen der kan hjælpe med det?

My.Computer.FileSystem.WriteAllText("D:\calendar.txt", theDate & ";" & eventText, True)
Avatar billede arne_v Ekspert
30. januar 2007 - 18:15 #1
hvis du laver en StreamWriter og bruger WriteLine kan du nemt styre linierne
Avatar billede bernhof Nybegynder
30. januar 2007 - 18:49 #2
Brug Environment.NewLine således:

My.Computer.FileSystem.WriteAllText("D:\calendar.txt", theDate & ";" & eventText & Environment.NewLine, True)
Avatar billede arne_v Ekspert
25. marts 2007 - 16:14 #3
qualon1 ?
Avatar billede qualon1 Nybegynder
25. marts 2007 - 21:34 #4
ja...
Undskyld det sene svar
Jeg gjorde sådan her, det virkede for mig

file = My.Computer.FileSystem.OpenTextFileWriter(mainFile, True)
stringDate = Replace(theDate, " ", ";")
file.WriteLine(stringDate & ";true;" & birth & ";" & eventText)
file.Close()
Avatar billede bernhof Nybegynder
26. marts 2007 - 15:49 #5
Så skal arne_v have point.
Avatar billede arne_v Ekspert
27. marts 2007 - 01:29 #6
jeg ligger ihvertfald et svar