Avatar billede zumi Nybegynder
30. januar 2007 - 12:30 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Pris på brugt mac G4

Jeg er på udkig efter en brugt Power Mac G4. Vil smide et bud på nedenstående, men aner ikke hvad den kan koste - kan I hjælpe mig med en rimelig pris (den er uden skærm)

Computernavn:    Power Mac G4
  Model:    PowerMac3,6
  CPU-type:    PowerPC G4  (3.3)
  Antal processorer:    2
  CPU-hastighed:    1.42 GHz
  L2-buffer (pr. CPU):    256 K
  L3-buffer (pr. CPU):    2 MB
  Hukommelse:    512 MB
  Bushastighed:    167 MHz
  Boot ROM-version:    4.6.0f1

Mvh Rasmus
Avatar billede zumi Nybegynder
30. januar 2007 - 17:29 #1
Kom nu alle i mac-brugere. Der medfølger et standard graffikkort, dvd-brænder )ok hastighed) og en 80gb harddisk? Jeg skulle jo helst afsende mit bud inden den ryger til anden side.. :)

4000 kr??
Avatar billede fluse Nybegynder
30. januar 2007 - 19:04 #2
4000kr???? du må da ha spist et eller andet... ej undskyld. Men en G4 på 1.42mhz er mere eller mindre en oldsag.

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore.woa/6304041/wo/xc366C8pnOPT2iKhvKfhRmuXfrW/2.?p=0

Hvis du vil have en Mac, er den her MEGET MEGET hurtigere, og koster kun 800kr mere.
Godt nok ikke DVD brænder, men ellers er det stort set det samme. Og så er der jo garanti på ;)

Fluse
Avatar billede zumi Nybegynder
30. januar 2007 - 22:53 #3
dit link virker ikke.
Avatar billede dr.big Nybegynder
30. januar 2007 - 22:59 #4
Avatar billede zumi Nybegynder
30. januar 2007 - 23:10 #5
og skulle den være hurtigere end ovenstående? Have bare læst et sted at G4 dual core følger ret godt med? Men hvis det ikke er tilfældet, hvad ville en fornuftig pris så lyde på?
Denne computer på dba er da ikke voldsomt foran udover en del mere ram, men det koster jo ikke alverden. http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=47927005
Avatar billede dr.big Nybegynder
30. januar 2007 - 23:42 #6
ja det vil jeg mene... Men er ikke hel sikker...
læs evt mere om det på
http://www.apple.com/dk/macmini/intelcoreduo.html
Avatar billede zumi Nybegynder
30. januar 2007 - 23:53 #7
Den sammenligning er vist ikke en g4 med dobbelt processor.
Kan nogen ikke give mig et prisniveau på ovenstående model, så jeg kan smide et bud.

mvh Rasmus
Avatar billede zumi Nybegynder
31. januar 2007 - 00:13 #8
Nu ha jeg så fået de rigtige specifikationer på ekstra-udstyret:

Har nu fået lidt flere specifikationer:

DVD-Brænder
PIONEER DVD-RW DVR-105

Grafikkortet:
ATI Radeon 9000 Pro:

Harddisk: 120 GB

Et prisforslag?
Avatar billede zumi Nybegynder
02. februar 2007 - 10:27 #9
jeg lukker