Avatar billede izi Nybegynder
29. januar 2007 - 18:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan skifter man ikoner i Mac Os X

Hej!

Hvordan skifter man ikon i MacOsX? Der er især harddisk-ikonet jeg gerne vil skifte ud med et lidt pænere et.

Takker.

Nogle fede ikoner:
http://www.apple.com/downloads/macosx/icons_screensavers/blendapplehardware.html
Avatar billede egonspock Seniormester
29. januar 2007 - 20:50 #1
He, ja de var pæne :-)
Generelt, så vælger du en fil, der har et pænt ikon tager en info på den (æble-i) og i info-vinduet kopierer du blot ikonet. (klik på det og tryk æble-c)
Dernæst tager du den fil eller mappe, du vil give ikonet, tager en info på den også, vælger ikonet og trykker æble-v eller vælger sæt ind. Så skulle det virke :-)
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
26. februar 2007 - 19:16 #2
du kan også bruge et program der hedder candybar, som kan styre dine ikoner, og så skal du bare lave drag'n drop og klikke på apply.