Avatar billede milandt Nybegynder
29. januar 2007 - 17:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Boot WinXP uden Welcome Screen

Hey,

Efter at jeg har installeret SP2 får jeg nu altid en Welcome Screen, hvor jeg skal vælge/indtaste brugernavn og password. Der er bare det at jeg ikke har sat noget password, og derfor er det eneste jeg kan bruge den Welcome Screen til enten at trykke på enter eller klikke på mit brugernavn (der er det enste på maskinen).

Som sagt, det er uanset om jeg har "Use Welcome Screen" slået til eller ej. Hvis den er slået fra får jeg stadig en prompt om user og pass.

Jeg ønsker at den blot skal gå direkte videre uden at stoppe op her.

Hvordan?
Avatar billede tr0-ben Nybegynder
29. januar 2007 - 17:42 #1
start - kør - control userpasswords2

deselect users must enter password....

:)
29. januar 2007 - 17:44 #2
det nemmeste er at hente tweak ui fra ms og aktivere det derfra, man kan samtidigt en masse andre smarte ting med det lille program.
Avatar billede milandt Nybegynder
29. januar 2007 - 18:00 #3
tr0-ben: Super. Det virker, og løste mit problem. Læg et svar.

rene-petersen: Det havde jeg overvejet, men første svar løste mit problem, og jeg er sikker på at det er både lettere og hurtigere end at skulle installere yderligere software for at håndtere det.
Avatar billede tr0-ben Nybegynder
29. januar 2007 - 18:04 #4
Glad for jeg kunne hjælpe ;o)