Avatar billede tranberg Nybegynder
29. januar 2007 - 16:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Link i Email virker ikke! (script - link)

Hej Eksperter,

Jeg har et problem, som jeg häber i kan hjälpe mig med.

Jeg vil gerne have fölgende script til at virke i en Email. Det virker pä min server, bare ikke när jeg sender linket i en html-mail. Hvad kan jeg göre?

<script>

    function launch() {

  var remote = open("http://xxx/cgi-bin/quest/css-start?quest=106&client=25586", "__new",

                    "height=490,width=340,resizable=no,scrollbars=no,z-lock=0");

}

</script>

<a href="#" onclick="launch();">Klik her!</a>

Skal den ändres, eller kan det tänkes det er html-siden i mailen som ikke kan händtere dette? (linket skal indbygges pä en automatisk bekäftigelsesside)

Hvis man ikke kan lave sädan noget i mail, kan man sä lave en side, som "redirct'er" brugeren til denne funktion? Sä brugeren kun for äbnet det vindue som funktionen äbner?

Takker mange gange!
Avatar billede mcgoat Nybegynder
29. januar 2007 - 16:15 #1
Ved ikke om det vil hjælpe at definere language i script? f.eks <script language="javascript">
Avatar billede tranberg Nybegynder
30. januar 2007 - 14:04 #2
virker desvärre heller ikke.
Avatar billede roenving Novice
02. februar 2007 - 01:37 #3
Prøv at checke html-koden i den mail, der er sendt til dig med oplysning om dette indlæg ...

-- måske har du små differencer ...

-- i øvrigt er det bare spild af plads og båndbredde, at lave det som funktion, hvis det bare er et simpelt link:

<a href="java script:window.open('http://xxx/cgi-bin/quest/css-start?quest=106&client=25586', '_blank', 'height=490,width=340,resizable=no,scrollbars=no,z-lock=0');">Klik her!</a>
Avatar billede roenving Novice
02. februar 2007 - 01:40 #4
-- og hvis det skal være så godt som muligt (så også mail-klienter, der slet ikke understøtter javascript også får bare noget med !-)

<a href="http://xxx/cgi-bin/quest/css-start?quest=106&client=25586" target="_blank" onclick="window.open(this.href, '_blank', 'height=490,width=340,resizable=no,scrollbars=no,z-lock=0'); return false;">Klik her!</a>
Avatar billede tranberg Nybegynder
04. marts 2007 - 22:59 #5
Beklager ventetiden. Det virkede så skriv et svar og du får dine points :)
Avatar billede roenving Novice
04. marts 2007 - 23:04 #6
Velbekomme '-)
Avatar billede roenving Novice
05. marts 2007 - 17:10 #7
-- og tak for point ;~}