Avatar billede renekoemler Nybegynder
28. januar 2007 - 20:14 Der er 1 kommentar

Destination for filer uploaded med File Upload komponent

Hej Alle,

Jeg har et websted kørende www.kongeadal.dk der delvis afvikles via min domino løsning.

Brugerne har mulighed for at lægge filer op vha. en file upload cntrol. Denne fil (representeret vha ikon) "hænger" så i bunden af formen når denne åbnes igen.

Når filen åbnes går den det i samme ramme som formen .. jeg ville gerne have den til at åbne i nyt vindue (_new) men kan ikke greje hvor jeg sætter denne attribut

Bedste hilsner
René
Avatar billede mmmtm Nybegynder
28. januar 2007 - 21:46 #1
Den attribut mener jeg ikke at du kan sætte via Notes. Men du kan danne dine egne link til filerne og fravælge visning af ikonerne - men så mister du muligheden for at markere dem til sletning.... Du kan også lægge et javascript ind, som sætter target på vedhæftede filer.