Avatar billede sobo Nybegynder
27. januar 2007 - 12:51 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Bærbar og Vista

Mon ikke en bærbar med følgende konfiguration er kraftig nok til "Vista Ultimate"?

Cpu: 2,0GHz, Intel Core Duo T2500
Ram: 1Gb
Grafikkort: Ati Mobility Radeon X1600

Måske er 1Gb Ram lige i underkanten?

Er det sådan at "Vista Ultimate" er mere ressource krævende end "Vista Home Premium"?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
27. januar 2007 - 14:35 #1
jeg ville checke det på producentes hjemmeside.
Avatar billede haverslev Novice
27. januar 2007 - 15:57 #2
Avatar billede larssorensen Nybegynder
01. februar 2007 - 00:35 #3
ultimate kræver ikke mere kraft end home preminum eller nogen anden vista udgave, dog vil den gerne have TPM(trusted platform module) hvis du vil bruge en af de ekstra ting du for med ultimate, nemlig bitlocker (kryptering af dine drev)
men jeg ville nok smide 1Gb ram mere i hvis det var mig..
men din bærbar kan sagtens køre vista uden problemer..
Avatar billede haverslev Novice
01. februar 2007 - 08:06 #4
Det er da vist også det der står i linkene eller ?
Avatar billede larssorensen Nybegynder
01. februar 2007 - 18:30 #5
haverslev
det strå der jo ikke direkte og det var et direktee svar han ledte efter.
Avatar billede haverslev Novice
01. februar 2007 - 18:43 #6
Direkte og ikke direkte - minimuskrav for Vista er IKKE versions bestemt og der er IKKE forskel på ressourcene der kræves - uanset version.
Avatar billede larssorensen Nybegynder
01. februar 2007 - 18:45 #7
ultimate kræver ikke mere kraft end home preminum eller nogen anden vista udgave.... som jeg skrev
Avatar billede haverslev Novice
01. februar 2007 - 18:49 #8
Hvad tror du der menes med mimimumskrav til Vista - det samme til ALLE versioner
Avatar billede larssorensen Nybegynder
01. februar 2007 - 18:53 #9
jeg forstod det også godt men det var der åbenbart nogen som ikke gjorde...
Avatar billede haverslev Novice
01. februar 2007 - 19:01 #10
Det forstår jeg, påpeger blot at man udfra de lagte links - OGSÅ kan få løsningen ;o)