Avatar billede rlj Nybegynder
26. januar 2007 - 10:40 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvor udbredt er Acrobat Reader

Altså hvor mange % af den DANSKE befolkning kan åbne .pdf filer? hvor kan man finde sådanne oplysninger?
26. januar 2007 - 11:18 #1
det er umuligt, for det kan ikke registreres (på samme måde som browsere f.eks), Adobe vil kunne se hvor mange der opdaterer fra DK, men offenlig kendt er det ikke, dog er jeg sikker på at man godt kan sige de er ret udbredt i og med at al offenlig er i PDF format (fra ministerier og lignende instanser)
Avatar billede falster Ekspert
26. januar 2007 - 13:42 #2
Adobe Reader hedder den nu. Senest jeg hørte et tal var i 2003. Da oplyste Adobe, at der var downloadet en halv milliard gange siden 1993.

Man kan åbne pdf'er med andet udmærket og gratis software.

Foxit Reader f.eks. Fylder kun små 4 mb. Ingen installation - én exe-fil.

http://www.foxitsoftware.com/pdf/rd_intro.php
Avatar billede falster Ekspert
26. januar 2007 - 13:43 #3
... den halve milliard var på verdensplan.
Avatar billede screem_brille Novice
01. februar 2007 - 13:46 #4
var det svar nok ? (er tidligere rene-petersen)
Avatar billede rlj Nybegynder
01. februar 2007 - 13:51 #5
@screem brille, nej det var ikke svar nok. For jeg har stadigvæk ikke fået nogle tal, eller henvisninger til hvor jeg kan få det. Der er åbenbart ikke mange eksperter der ved noget om Adobe Reader. ;-(
Avatar billede screem_brille Novice
01. februar 2007 - 13:53 #6
problemet er jo at Adobe ikke fortæller det præcise tal (hvilket jo er logisk nok, da deres konkurrenter jo så ved hvor stor markedsandel de har)
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 09:17 #7
brug for mere hjælp ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2007 - 14:10 #8
feedback?
Avatar billede rlj Nybegynder
05. december 2007 - 15:21 #9
det lykkedes mig aldrig at få nogle rigtige brugbare svar..... så spørgsmålet blæser stadigvæk i vinden!
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2007 - 15:50 #10
Så skulle du nok lukke her og oprette det igen ellers er der ingen der ser det :)
Avatar billede rlj Nybegynder
05. december 2007 - 15:56 #11
lukker og slukker :-)