Avatar billede panus Nybegynder
25. januar 2007 - 18:00 Der er 3 kommentarer

Dvi adapter + Onboard stik?

Hej

Har endelig købt en computer fra Topdata og har lige pakket den op. Da jeg kigger nærmere på den står der vedhæftet en lille besked hvor der står: "Husk at tilslutte skærm grafikkortet m. Dvi-adapter og IKKE onboard stik!"

Hvad betyder dette? computeren er købt samlet så ikke noget jeg selv har rodet med.
Avatar billede peet49 Nybegynder
25. januar 2007 - 18:05 #1
Det er fordi, der er monteret et grafikkort, og bundkortet samtidigt har er OnBoard grafikkort.
Avatar billede panus Nybegynder
25. januar 2007 - 18:15 #2
Okay er det noget der skal tages nogen bestemte "forbehold" for eller kan jeg bare sætte strømkabel og skærm stik i ?
Avatar billede peet49 Nybegynder
25. januar 2007 - 18:38 #3
Der er ingen forbehold - sæt blot stikkene i.