Avatar billede michael_g Nybegynder
25. januar 2007 - 16:17 Der er 1 kommentar

log dato og tidspunkt ved tryk på kontakt

Hej,

Er der nogen der kan fortælle mig hvor man kan få fat i et stykke hardware som har følgende egenskaber:

- Det skal være muligt at tilslutte en kontakt eller noget andet der sender et signal.

- Den skal kunne logge hvornår den har modtaget signaet, med dato,tidspunkt, osv.

- Det skal være muligt at tilslutte en håndterminal, hvor man kan hente eller nulstille log-filen (tilslutning: USB, bluetooth, eller noget i den stil).

Enheden skal sidde i en dør så den skal en forholdsvis lang levetid på et batteri (min. 30 dage).

Mvh
Michael
Avatar billede js_delphi Nybegynder
25. januar 2007 - 19:43 #1
Det kan kan forholdsvis nemt lave med en PC og et lille stykke elektronik,
som sä kunne sidde i dören.

Men du er vel ude efter en färdig lösning, hvor det hele sidder i dören?