Avatar billede ralledenseje Novice
24. januar 2007 - 23:39 Der er 7 kommentarer

Problem med skjulte filer

Hej!

Jeg har et lille problem med nogle filer i én mappe. Mange af dem, som jeg har liggende i denne mappe, er af en eller anden grund blevet skjult permanent - dvs. jeg kan ikke fjerne det lille flueben ved skjult under egenskaber ved dem.

Hvad gør jeg for at få dem til ikke at være skjult mere? :S

Mappen, hvor alle filerne ligger i er ikke skjult og nogle af filerne deri er som sagt ikke skjult, mens resten er permanent skjult..

På forhånd tak!

/ralledenseje
Avatar billede hcma Novice
24. januar 2007 - 23:59 #1
måske dette:  Kontrolpanel -> Mappeindstillinger -> fanebladet Vis -> sæt afmærkning i Vis skjulte filer og mapper
Avatar billede ralledenseje Novice
25. januar 2007 - 00:03 #2
hcma:
Jep, det har jeg netop gjort for at kunne se filerne, men som sagt så er de permanent skjulte - dvs. at når jeg højreklikker på én af de skjulte filer og vælger egenskaber, kan jeg ikke fjerne fluebenet ud for 'Skjult'..
Avatar billede hcma Novice
25. januar 2007 - 00:11 #3
Avatar billede ralledenseje Novice
25. januar 2007 - 00:19 #4
hcma:
Det kunne måske være en mulighed, men når jeg højreklikker på en af filerne, er der ikke mulighed for at vælge andre faner end 'Generelt' og 'Dokumentinfo'. Det samme med mappen - dog er fanen 'Tilpas' også med her og 'Deling' i stedet for 'Dokumentinfo' som ved filer.
Avatar billede hcma Novice
25. januar 2007 - 01:19 #5
har du gjort det i fejlsikker tilstand ?
Avatar billede ralledenseje Novice
25. januar 2007 - 01:21 #6
Nej, det har jeg dog ikke - det kunne være, at man skulle prøve det..
Tak for hjælpen indtil videre! :)
Avatar billede hcma Novice
25. januar 2007 - 10:12 #7
der står i vejledningen at det skal gøres i Fejlsikker Tilstand  :o)