Avatar billede peterl Nybegynder
23. november 1999 - 22:53 Der er 6 kommentarer

Hvorfor er der 1/2 banner - ikke over - men OVENPÅ denne side.

Det må være noget med lag, men er det ikke optimalt, hvis man kan læse teksten på siden?
Mvh
Peter

(G3, OS 8.6, Netscape 4.6)
Avatar billede skjoldby Nybegynder
10. december 1999 - 10:59 #1
Det er fordi at dem som har lavet banneren har includeret en selectbox i selve banneren. Den er nogenlunde nem og styre i både IE og NN på PC men når vi bevæger os hen på en mac, har vi problemer i NN. Jeg vil råde dig til at bruge IE på mac. Jeg har stødt på flere ting som NN på mac ikke egner sig godt til.
Du kan altså som bruger ikke gøre noget andet en at skifte din browser ud med konkurrenten.
Jeg har tidligere nævnt problemet for admin her på Eksperten og han ville kontakte doubleclick.net som levere bannere til Eksperten så fejlne kunne rettes, og evt kun levere bannere uden selectboxe.

Håber det var svar nok...

skjoldet
Avatar billede skjoldby Nybegynder
02. januar 2000 - 12:48 #2
Hej Peterl
Var det ikke nok svar??

skjoldet
Avatar billede olebole Juniormester
07. januar 2000 - 06:48 #3
Og det ser sgu ud til, det endelig har hjulpet, skjoldby. Nu er den 'bæbrune' klat i øverste venstre hjørne, der bredte sig halvt ind over spørgsmålene væk. TAK :-))
/VH
Ole Clausen
Avatar billede skjoldby Nybegynder
07. januar 2000 - 19:37 #4
Den kommer nogle gange endnu. Men det er kun ved worldonlines bannere og Eksperten har jo fået mange andre annoncører nu.
Avatar billede nwt Nybegynder
20. juli 2000 - 16:23 #5
Explorer 5.0 til mac er din redning.
Avatar billede aktivdata Nybegynder
29. november 2001 - 06:36 #6
Jeg bruger Explorer 5.0, absolutely no problems jan@dalegade.dk