Avatar billede caf Nybegynder
22. januar 2007 - 16:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

De der en som kan rette dette script så det virker.

Hej
Jeg forsøger at lave et kommentar system til min blog og det ser også fint ud. Men man kan ikke sende kommentaren, prøv selv på www.catarinas.dk

Min php ser således ud:

<%
if request.QueryString("Action") = "Sendt" then
Set Conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
DSN = "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; "
DSN = DSN & "DBQ=" & Server.MapPath ("min_database.mdb")
Conn.Open DSN

strSQL = "INSERT INTO kommentar (blogid, navn, besked) Values ('" & request.QueryString("id") & "', '" & request.Form("Navn") & "', '" & request.Form("Tekst") & "')"

Set rs = Conn.Execute(strSQL)
Conn.Close
Set Conn = Nothing
end if
%>

<font size="2">
<div id="menu1" class="menu" onclick="event.cancelBubble=true">

<a href="#" onclick="var st=document.getElementById('showAnswer1').style;st.display=st.display!='block'?'block':'none';return false;">&raquo; Skriv en kommentar &laquo;</a><br>
<div id="showAnswer1" style="display:none;">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;

<form action="blog.asp?id=<%= request.QueryString("id")%>&Action="Sendt" method="post">
Dit navn:<br><input type="Tekst" name="navn"><br>
Din kommentar:<br><textarea name="Tekst" id="Tekst" style="width:90%; height:100px"></textarea><br>
<input type="submit" value="Send">
</form>

Mvh Caf
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
22. januar 2007 - 16:33 #1
øhh det kunne muligvis være fordi du prøver at bruge ASP kode..
Hvad er det for en database du bruger?
Avatar billede caf Nybegynder
22. januar 2007 - 16:35 #2
Sorry, du har ret, jeg er bare lidt irreteret over det ikke virker.
Jeg bruger Access.

Caf
Avatar billede caf Nybegynder
22. januar 2007 - 16:36 #3
Kal jeg ikke lige flytte spørgsmålet
Avatar billede caf Nybegynder
22. januar 2007 - 17:16 #4
Svar