Avatar billede kim.lundsteen Nybegynder
19. januar 2007 - 14:47 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kan man se history for IE via stifinder

Hej,

Jeg har en PC hvor også min børn har fået oprettet hver deres konto i XP.

Jeg ved den ene af drengene har været inde og så på porno sider, men har ikke den ringeste ide om hvilke sider de ellers besøger. Defor, findes der en fil med disse oplysninger? Kan man browse den fil som indeholder history fra min egen konto?

Jeg er klar på at jeg skal have sat filter på, men nu er "skaden" sket, og jeg vil tale med dem om de sider de har været inde på....
Avatar billede robotten Praktikant
19. januar 2007 - 15:02 #1
Inden du gennemgår history, skal du være opmærksom på, at det nødvendigvis ikke er alle links der er blevet besøgt bevist. Har oplevet, at nogle popups mv. ligger sig her også. Dvs. besøger man en tilfældig side, der så igen har et tilfældigt popup, jamen så liger det i history.

Du kan foriøvrigt se history her, i stifinder (husk at slå skjult mappevisning til):
Documents and settings -> [brugernavn] -> lokale indstillinger -> history
Evt. gå ind i Cookies mappen og se også.

Og til sidst:
Kontrol er godt, men tillid er bedre.
I din sitiuation vil jeg hellere oplyse, end ponge det unge menneske i hovedet med kontante beviser.

... hvis du vil høre min mening ...
Avatar billede olebole Juniormester
19. januar 2007 - 15:02 #2
<ole>

I IE's knapbar sidder en knap (normel til højre for 'Søg' og 'Foretrukne') ... klike på dén  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
19. januar 2007 - 15:08 #3
- og derudover er jeg helt på linje med robotten!

Husk også på, at vores stakkels poder er danmarkshistoriens mest overvågede og gennem kontrollerede generation. Om dét så er årsagen til, den samtidig er danmarkshistoriens mest fucked-up og medicinerede generation, ved jeg ikke ... men trangen til at skære i sig selv, sulte eller æde sig selv ihjel, samt nødvendigheden af den megen psykofarmaka, der postes i dem, må jo komme et sted fra  ;o)
Avatar billede kim.lundsteen Nybegynder
19. januar 2007 - 15:58 #4
Noteret og tage til efterretning!!
Avatar billede robotten Praktikant
23. januar 2007 - 12:27 #5
Hvad så?
Avatar billede lx2ba Novice
23. januar 2007 - 14:42 #6
Tid for afregning, Kim ;<(
Avatar billede robotten Praktikant
31. januar 2007 - 10:55 #7
Fik du snakket med knægten?
Avatar billede robotten Praktikant
04. februar 2007 - 19:23 #8
Avatar billede robotten Praktikant
12. marts 2007 - 11:28 #9
Avatar billede kim.lundsteen Nybegynder
29. marts 2007 - 14:28 #10
lukker den
Avatar billede robotten Praktikant
29. marts 2007 - 14:39 #11
Man burde vel sige tak...