Avatar billede hvoss Praktikant
19. januar 2007 - 10:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Yahoo toolbar - hvordan får jeg den væk?

Hej!

Jeg har uforvarende fået installeret yahoo toolbar, som lægger sig under adressefeltet i IE.

Nu vil jeg gerne have den fjernet den permanent. Har prøvet under tilføj / fjern programmer, hvor jeg også kan finde yahoo toolbar, men når jeg trykker "Rediger/Fjern", så sker der ikke noget.

Misæren starede mens jeg havde IE6. Nu har jeg netop opgraderet til IE7 - men problemet er der stadig...
Avatar billede parasitfighter Nybegynder
19. januar 2007 - 10:26 #1
Avatar billede mcgoat Nybegynder
19. januar 2007 - 10:27 #2
http://support.microsoft.com/kb/303047

eller

Her er Yahoos egen metode til at fjerne skidtet. Og den virker!

Unregister the Yahoo! Toolbar dll, by:

1. Clicking "Start > Run".

2. In the field type: regsvr32 /u "C:\Programmer\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll"

Note: Exercise caution when changing the Windows registry. Changing the
wrong registry entry or making an incorrect entry for a setting can
introduce an error that prevents Windows from starting or working
properly. It is always suggested that you backup your registry before
making any changes.

1. Navigate to this registry key by clicking the "+" signs:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Yahoo\Companion.

2. Be sure the above key is selected, then right-click to open the
right-click menu, then press "Delete".
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
19. januar 2007 - 10:27 #3
start --> kontrolpanel --> tilföj fjern programmer --> find yahoo toolbar i listen og fjern den.

Genstart din IE browser og Yahoo toolbar er vaek.

mvh
mads
Avatar billede mcgoat Nybegynder
19. januar 2007 - 10:39 #4
foxmulder:

[quote]
Nu vil jeg gerne have den fjernet den permanent. Har prøvet under tilføj / fjern programmer, hvor jeg også kan finde yahoo toolbar, men når jeg trykker "Rediger/Fjern", så sker der ikke noget.
[/quote]
Avatar billede niklasnina Nybegynder
19. januar 2007 - 16:17 #5
hent et program der heder toolbarcop,of disabble yahoo toolbar.hent programmet her.

http://windowsxp.mvps.org/toolbarcop.htm
Avatar billede niklasnina Nybegynder
23. januar 2007 - 15:51 #6
Hvoss. hvar det noget der hjalp?