Avatar billede amoelle Nybegynder
17. januar 2007 - 20:45 Der er 1 løsning

javascript med EMBEDDED SRC virker ikke i Moz

Jeg har en website, hvor der på een af siderne er flg javascript, der afspiller en lille mp3 fil.
Det virker fint i IE, men ikke i MozFirefox 2, hvor browseren brokker sig: "Yderligere plugins er krævet.... "
og når jeg så beder den checke for plugins, foreslår den apple quicktime
Den kan så kun installeres manuelt (QuickTime 7.1.3 with iTunes for Windows 2000/XP), - og selvom installationen fuldføres uden fejl, er problemet akkurat det samme, næste gang jeg åbner siden med Moz.

Er det ivirkeligheden Javascriptet, der er forkert ?

<SCRIPT TYPE="text/javascript">
var filename="introfade.mp3";
if (navigator.appName == "Microsoft Internet Explorer")
    document.writeln ('<BGSOUND SRC="' + filename + '">');
else if (navigator.appName == "Netscape")
    document.writeln ('<EMBED SRC="' + filename + '" AUTOSTART=TRUE WIDTH=144 HEIGHT=60><P>');
</SCRIPT>

mvh Anne
Avatar billede amoelle Nybegynder
02. august 2009 - 13:15 #1
lukket