Avatar billede lbthomsen Nybegynder
17. januar 2007 - 15:45 Der er 19 kommentarer

Søgning i felt i Access

Jeg har en database med rapport i en html-fil, som ligger lokalt på computeren.

Databasen består af flere kombinerede tabeller med én fællesrelation og når der bladres i html-filen vises der et antal sider svarende til alle de linier med samme fællesrelation.
Dette gør det til en omfattende opgave at bladre mellem registreringer. Er det muligt at oprette en side hvor der kun vises ét ark for hver fællesID eller lave mulighed for søgning på ID?
Avatar billede fennec Nybegynder
17. januar 2007 - 16:02 #1
Alt er muligt for den som bærer viljen i hjertet :o)

Pjat... Vi skal have flere oplysninger inden vi kan hjælpe dig. For det første er jeg slet ikke med på, hvad det er du vil have. For det andet kræver det også en DB beskrivelse. Hvilke tabeller/kolonner/relationer er der?
Avatar billede lbthomsen Nybegynder
17. januar 2007 - 16:13 #2
Én tabel består af stamdata på kunder samt kundenummer.

Herudover er der flere andre tabeller, bl.a en posteringsoversigt, som viser indbetalinger og udbetalinger fra og til pågældende kunder.

Der er relation med kundenummeret.

Jeg har lavet et udtræk, hvor stamdata fremgår samt en pivottabel med posteringsliste.

Problemet er, at når man bladrer frem og tilbage blandt de forskellige kunder kommer vil den enkelte kunde fremgå lige så mange gange, som der er posteringer. Derfor vil det være rart at kunne lave en søgning på kundenummer.
Avatar billede fennec Nybegynder
17. januar 2007 - 16:20 #3
Så det du vil have er et søge felt, hvor man kan søge efter kunder. Man finder så x antal kunder, som passer på kriteriet? Derefter kan man så vælge en kunde, også ekstra oplysninger om denne (posteringsoversigt)?
Avatar billede lbthomsen Nybegynder
17. januar 2007 - 16:35 #4
Ja, præcis :-)
Avatar billede lbthomsen Nybegynder
17. januar 2007 - 16:37 #5
Det skal lige nævnes, at databasen ikke ligger online, men kun benyttes lokalt på en server.
Avatar billede fennec Nybegynder
18. januar 2007 - 08:16 #6
Noget i denne stil:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
<head>
    <title>Untitled</title>
</head>
<body>
<form name="myForm" method="get" action="denneSide.asp">
<input type="Hidden" name="mode" value="search">
<input type="Text" name="search" value="">
<input type="Submit" value="Søg">
</form>
<%
if request.querystring("mode") = "search" then
    Set conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
    conn.Open "DB-connection"
    search = replace(Request.querystring("search")&"","'","''")
    sql = "select * from kunder where name like '%"& search &"%' or kundeNr like '%"& search &"%'"
    set rs = conn.execute(sql)
    Response.write "<table>"
    while nor rs.eof %>
<tr>
    <td><%= rs("kundeNr") %></td>
    <td><%= rs("name") %></td>
</tr>
<%        rs.MoveNext
    wend
    Response.write "</table>"
    rs.close
    conn.close
End If %>
</body>
</html>
Avatar billede fennec Nybegynder
18. januar 2007 - 08:17 #7
Ret "denneSide.asp" til navnet på filen hvor du har lagt denne kode.
Ret "DB-connection" til den connectionstring, som kræves til databasen.
Avatar billede lbthomsen Nybegynder
18. januar 2007 - 09:57 #8
Den skal søge på feltet "Aftalenr" i tabellen "Stamdata".

Hvor indsættes dette?
Avatar billede fennec Nybegynder
18. januar 2007 - 10:29 #9
Ret denne linje:
sql = "select * from kunder where name like '%"& search &"%' or kundeNr like '%"& search &"%'"

Til:
sql = "select * from Stamdata where Aftalenr like '%"& search &"%'"

Er feltet et tal eller tekst felt? Og vil du søge præsis eller med wildcard?

Jeg er gået ud fra at det er et tekstfelt og du vil søge med wildcard.
Avatar billede lbthomsen Nybegynder
18. januar 2007 - 10:40 #10
Wildcard er fint

Det er et talfelt. Er det derfor, at det ikke virker nu?
Avatar billede fennec Nybegynder
18. januar 2007 - 10:47 #11
Højest sandsynlig... Vi prøver lige at fjerne wildcard og gøre det til en tal søgning:
sql = "select * from Stamdata where Aftalenr="& search
Avatar billede lbthomsen Nybegynder
18. januar 2007 - 10:56 #12
Hmm.. Den finder intet..

Noget skal vel ændres i denne del af koden?

<tr>
    <td><%= rs("kundeNr") %></td>
    <td><%= rs("name") %></td>
</tr>
Avatar billede fennec Nybegynder
18. januar 2007 - 11:19 #13
Det skal selvfølgelig ændres til de rigtige kolonne navne. Samme som de hedder i databasen:
<tr>
    <td><%= rs("Aftalenr") %></td>
    <td><%= rs("name") %></td> <-- Evt "navn" i stedet for "name"
</tr>
Avatar billede fennec Nybegynder
18. januar 2007 - 11:21 #14
Men siden fejler, hvis man prøver at udskrive et kolonne navn som ikke eksistere. Så det virker som om du ikke får et hit på søgestrengen.
Avatar billede lbthomsen Nybegynder
18. januar 2007 - 11:27 #15
Det er ændret uden held.

Du får lige hele koden:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40" xmlns:o =
"urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:x =
"urn:schemas-microsoft-com:office:excel" xmlns:a =
"urn:schemas-microsoft-com:office:access" xmlns:dt =
"uuid:C2F41010-65B3-11d1-A29F-00AA00C14882"><HEAD><TITLE>Lånopl</TITLE><LINK
href="Lånopl_files/filelist.xml" type=text/xml rel=File-List>
<META content=Access.Application name=ProgId>
<META name=VBSForEventHandlers VALUE="TRUE">
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1252">
<META content=10.00.3420 name=DesignerVersion>
<META content="HTML 4.0" name=vs_targetSchema>
<OBJECT id=MSODSC tabIndex=-1
classid=CLSID:0002E553-0000-0000-C000-000000000046><PARAM NAME="XMLData" VALUE="<xml xmlns:a=&quot;urn:schemas-microsoft-com:office:access&quot;>&#13;&#10; <a:DataSourceControl>&#13;&#10;  <a:OWCVersion>10.0.0.6765        </a:OWCVersion>&#13;&#10;  <a:ConnectionString>Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;User ID=Admin;Data Source=H:\GreenCredit\Databaser\db1.mdb;Mode=Share Deny None;Extended Properties=&amp;quot;&amp;quot;;Persist Security Info=False;Jet OLEDB:System database=&amp;quot;&amp;quot;;Jet OLEDB:Registry Path=&amp;quot;&amp;quot;;Jet OLEDB:Database Password=&amp;quot;&amp;quot;;Jet OLEDB:Engine Type=0;Jet OLEDB:Database Locking Mode=1;Jet OLEDB:Global Partial Bulk Ops=2;Jet OLEDB:Global Bulk Transactions=1;Jet OLEDB:New Database Password=&amp;quot;&amp;quot;;Jet OLEDB:Create System Database=False;Jet OLEDB:Encrypt Database=False;Jet OLEDB:Don't Copy Locale on Compact=False;Jet OLEDB:Compact Without Replica Repair=False;Jet OLEDB:SFP=False</a:ConnectionString>&#13;&#10;  <a:MaxRecords>10000</a:MaxRecords>&#13;&#10;  <a:GridX>10</a:GridX>&#13;&#10;  <a:GridY>10</a:GridY>&#13;&#10;  <a:OfflineType>2</a:OfflineType>&#13;&#10;  <a:XMLLocation>0</a:XMLLocation>&#13;&#10;  <a:XMLDataTarget></a:XMLDataTarget>&#13;&#10;  <a:ConnectionFile></a:ConnectionFile>&#13;&#10;  <a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementID>stamdataNavLabel</a:ElementID>&#13;&#10;  <a:RecordsetLabel>stamdata |0 of |2;stamdata |0-|1 of |2</a:RecordsetLabel>&#13;&#10;  </a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementID>Aftalenr</a:ElementID>&#13;&#10;  <a:ControlSource>Aftalenr</a:ControlSource>&#13;&#10;  <a:ChildLabel>Aftalenr_Label</a:ChildLabel>&#13;&#10;  <a:DefaultValue>=0</a:DefaultValue>&#13;&#10;  </a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementID>Fornavn</a:ElementID>&#13;&#10;  <a:ControlSource>Fornavn</a:ControlSource>&#13;&#10;  <a:ChildLabel>Fornavn_Label</a:ChildLabel>&#13;&#10;  </a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementID>Efternavn</a:ElementID>&#13;&#10;  <a:ControlSource>Efternavn</a:ControlSource>&#13;&#10;  <a:ChildLabel>Efternavn_Label</a:ChildLabel>&#13;&#10;  </a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementID>CPR-nummer</a:ElementID>&#13;&#10;  <a:ControlSource>CPR-nummer</a:ControlSource>&#13;&#10;  <a:ChildLabel>CPR-nummer_Label</a:ChildLabel>&#13;&#10;  </a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementID>Kunde_2navn</a:ElementID>&#13;&#10;  <a:ControlSource>Kunde_2 navn</a:ControlSource>&#13;&#10;  <a:ChildLabel>Kunde_2navn_Label</a:ChildLabel>&#13;&#10;  </a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementID>Kunde_2CPR</a:ElementID>&#13;&#10;  <a:ControlSource>Kunde_2 CPR</a:ControlSource>&#13;&#10;  <a:ChildLabel>Kunde_2CPR_Label</a:ChildLabel>&#13;&#10;  <a:DefaultValue>=0</a:DefaultValue>&#13;&#10;  </a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementID>Adresse</a:ElementID>&#13;&#10;  <a:ControlSource>Adresse</a:ControlSource>&#13;&#10;  <a:ChildLabel>Adresse_Label</a:ChildLabel>&#13;&#10;  </a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementID>Postnr</a:ElementID>&#13;&#10;  <a:ControlSource>Postnr</a:ControlSource>&#13;&#10;  <a:ChildLabel>Postnr_Label</a:ChildLabel>&#13;&#10;  <a:DefaultValue>=0</a:DefaultValue>&#13;&#10;  </a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementID>Telefon</a:ElementID>&#13;&#10;  <a:ControlSource>Telefon</a:ControlSource>&#13;&#10;  <a:ChildLabel>Telefon_Label</a:ChildLabel>&#13;&#10;  <a:DefaultValue>=0</a:DefaultValue>&#13;&#10;  </a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementID>Email</a:ElementID>&#13;&#10;  <a:ControlSource>Email</a:ControlSource>&#13;&#10;  <a:ChildLabel>Email_Label</a:ChildLabel>&#13;&#10;  </a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementID>By</a:ElementID>&#13;&#10;  <a:ControlSource>By</a:ControlSource>&#13;&#10;  <a:ChildLabel>By_Label</a:ChildLabel>&#13;&#10;  </a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementID>Hovedstol</a:ElementID>&#13;&#10;  <a:ControlSource>Hovedstol</a:ControlSource>&#13;&#10;  <a:ChildLabel>Hovedstol_Label</a:ChildLabel>&#13;&#10;  <a:DefaultValue>=0</a:DefaultValue>&#13;&#10;  </a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementID>Oprrestgæld</a:ElementID>&#13;&#10;  <a:ControlSource>Opr restgæld</a:ControlSource>&#13;&#10;  <a:ChildLabel>Oprrestgæld_Label</a:ChildLabel>&#13;&#10;  <a:DefaultValue>=0</a:DefaultValue>&#13;&#10;  <a:Format>&amp;quot;kr &amp;quot;#,##0.00;&amp;quot;kr -&amp;quot;#,##0.00</a:Format>&#13;&#10;  </a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementID>Oprrestgælddato</a:ElementID>&#13;&#10;  <a:ControlSource>Opr restgælddato</a:ControlSource>&#13;&#10;  <a:ChildLabel>Oprrestgælddato_Label</a:ChildLabel>&#13;&#10;  </a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementID>Ydelse</a:ElementID>&#13;&#10;  <a:ControlSource>Ydelse</a:ControlSource>&#13;&#10;  <a:ChildLabel>Ydelse_Label</a:ChildLabel>&#13;&#10;  <a:DefaultValue>=0</a:DefaultValue>&#13;&#10;  </a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementID>Løbetid</a:ElementID>&#13;&#10;  <a:ControlSource>Løbetid</a:ControlSource>&#13;&#10;  <a:ChildLabel>Løbetid_Label</a:ChildLabel>&#13;&#10;  <a:DefaultValue>=0</a:DefaultValue>&#13;&#10;  </a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementID>Rente</a:ElementID>&#13;&#10;  <a:ControlSource>Rente</a:ControlSource>&#13;&#10;  <a:ChildLabel>Rente_Label</a:ChildLabel>&#13;&#10;  <a:DefaultValue>=0</a:DefaultValue>&#13;&#10;  <a:Format>&amp;quot;kr &amp;quot;#,##0.00;&amp;quot;kr -&amp;quot;#,##0.00</a:Format>&#13;&#10;  </a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementID>Status</a:ElementID>&#13;&#10;  <a:ControlSource>Status</a:ControlSource>&#13;&#10;  <a:ListRowSource>Status_ListRowsource</a:ListRowSource>&#13;&#10;  <a:ListBoundField>ID</a:ListBoundField>&#13;&#10;  <a:ListDisplayField>Status</a:ListDisplayField>&#13;&#10;  <a:ChildLabel>Status_Label</a:ChildLabel>&#13;&#10;  <a:DefaultValue>=0</a:DefaultValue>&#13;&#10;  </a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementID>Rykkerstatus</a:ElementID>&#13;&#10;  <a:ControlSource>Rykkerstatus</a:ControlSource>&#13;&#10;  <a:ListRowSource>Rykkerstatus_ListRowsource</a:ListRowSource>&#13;&#10;  <a:ListBoundField>ID</a:ListBoundField>&#13;&#10;  <a:ListDisplayField>Rykkerstatus</a:ListDisplayField>&#13;&#10;  <a:ChildLabel>Rykkerstatus_Label</a:ChildLabel>&#13;&#10;  <a:DefaultValue>=0</a:DefaultValue>&#13;&#10;  </a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementID>PivotTable1</a:ElementID>&#13;&#10;  <a:ConsumesRecordset/>&#13;&#10;  </a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementID>PivotTable2</a:ElementID>&#13;&#10;  <a:ConsumesRecordset/>&#13;&#10;  </a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementID>SumOfBeløb</a:ElementID>&#13;&#10;  <a:ControlSource>Sum Of Beløb</a:ControlSource>&#13;&#10;  <a:ChildLabel>SumOfBeløb_Label</a:ChildLabel>&#13;&#10;  </a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementID>Denunciationsdato</a:ElementID>&#13;&#10;  <a:ControlSource>Denunciationsdato</a:ControlSource>&#13;&#10;  <a:ChildLabel>Denunciationsdato_Label</a:ChildLabel>&#13;&#10;  </a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementID>Overdragettilinkasso</a:ElementID>&#13;&#10;  <a:ControlSource>Overdraget til inkasso</a:ControlSource>&#13;&#10;  <a:ChildLabel>Overdragettilinkasso_Label</a:ChildLabel>&#13;&#10;  </a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:ElementID>PivotTable0</a:ElementID>&#13;&#10;  <a:ConsumesRecordset/>&#13;&#10;  </a:ElementExtension>&#13;&#10;  <a:GroupLevel>&#13;&#10;  <a:RecordSource>stamdata</a:RecordSource>&#13;&#10;  <a:DefaultSort></a:DefaultSort>&#13;&#10;  <a:HeaderElementId>Headerstamdata</a:HeaderElementId>&#13;&#10;  <a:FooterElementId></a:FooterElementId>&#13;&#10;  <a:CaptionElementId></a:CaptionElementId>&#13;&#10;  <a:RecordNavigationElementId>Navigationstamdata</a:RecordNavigationElementId>&#13;&#10;  <a:DataPageSize>1</a:DataPageSize>&#13;&#10;  <a:GroupFilterControl></a:GroupFilterControl>&#13;&#10;  <a:AlternateRowColor>whitesmoke</a:AlternateRowColor>&#13;&#10;  </a:GroupLevel>&#13;&#10;  <a:Datamodel a:version=&quot;0816&quot;>&#13;&#10;  <a:SchemaRowsource a:id=&quot;Posteringstype_ListRowsource&quot; a:type=&quot;dscCommandText&quot;>&#13;&#10;    <a:CommandText>SELECT Posteringstype.ID, Posteringstype.Posteringstype FROM Posteringstype; </a:CommandText>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;ID&quot; a:datatype=&quot;3&quot; a:size=&quot;4&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Posteringstype&quot; a:datatype=&quot;202&quot; a:size=&quot;50&quot;/>&#13;&#10;  </a:SchemaRowsource>&#13;&#10;  <a:SchemaRowsource a:id=&quot;Rykkerstatus_ListRowsource&quot; a:type=&quot;dscCommandText&quot;>&#13;&#10;    <a:CommandText>SELECT Rykkerstatus.ID, Rykkerstatus.Rykkerstatus FROM Rykkerstatus; </a:CommandText>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;ID&quot; a:datatype=&quot;3&quot; a:size=&quot;4&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Rykkerstatus&quot; a:datatype=&quot;3&quot; a:size=&quot;4&quot;/>&#13;&#10;  </a:SchemaRowsource>&#13;&#10;  <a:SchemaRowsource a:id=&quot;Status_ListRowsource&quot; a:type=&quot;dscCommandText&quot;>&#13;&#10;    <a:CommandText>SELECT Status.ID, Status.Status FROM Status; </a:CommandText>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;ID&quot; a:datatype=&quot;3&quot; a:size=&quot;4&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Status&quot; a:datatype=&quot;202&quot; a:size=&quot;50&quot;/>&#13;&#10;  </a:SchemaRowsource>&#13;&#10;  <a:SchemaRowsource a:id=&quot;Husker&quot; a:type=&quot;dscTable&quot;>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;ID&quot; a:datatype=&quot;3&quot; a:size=&quot;0&quot; a:iskey=&quot;1&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Aftalenr&quot; a:datatype=&quot;3&quot; a:size=&quot;0&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Husker&quot; a:datatype=&quot;130&quot; a:size=&quot;50&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Huskerstatus&quot; a:datatype=&quot;3&quot; a:size=&quot;0&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Huskerdato&quot; a:datatype=&quot;7&quot; a:size=&quot;0&quot;/>&#13;&#10;  </a:SchemaRowsource>&#13;&#10;  <a:SchemaRowsource a:id=&quot;Huskerstatus&quot; a:type=&quot;dscTable&quot;>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;ID&quot; a:datatype=&quot;3&quot; a:size=&quot;0&quot; a:iskey=&quot;1&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Huskerstatus&quot; a:datatype=&quot;130&quot; a:size=&quot;50&quot;/>&#13;&#10;  </a:SchemaRowsource>&#13;&#10;  <a:SchemaRowsource a:id=&quot;Kommentar&quot; a:type=&quot;dscTable&quot;>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;ID&quot; a:datatype=&quot;3&quot; a:size=&quot;0&quot; a:iskey=&quot;1&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Aftalenr&quot; a:datatype=&quot;3&quot; a:size=&quot;0&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Kommentar&quot; a:datatype=&quot;130&quot; a:size=&quot;50&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Kommentardato&quot; a:datatype=&quot;7&quot; a:size=&quot;0&quot;/>&#13;&#10;  </a:SchemaRowsource>&#13;&#10;  <a:SchemaRowsource a:id=&quot;Posteringstabel&quot; a:type=&quot;dscTable&quot;>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;ID&quot; a:datatype=&quot;3&quot; a:size=&quot;0&quot; a:iskey=&quot;1&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Aftalenr&quot; a:datatype=&quot;3&quot; a:size=&quot;0&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Beløb&quot; a:datatype=&quot;6&quot; a:size=&quot;0&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Posteringstype&quot; a:datatype=&quot;3&quot; a:size=&quot;0&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Dato&quot; a:datatype=&quot;7&quot; a:size=&quot;0&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Kommentar&quot; a:datatype=&quot;130&quot; a:size=&quot;50&quot;/>&#13;&#10;  </a:SchemaRowsource>&#13;&#10;  <a:SchemaRowsource a:id=&quot;Posteringstype&quot; a:type=&quot;dscTable&quot;>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;ID&quot; a:datatype=&quot;3&quot; a:size=&quot;0&quot; a:iskey=&quot;1&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Posteringstype&quot; a:datatype=&quot;130&quot; a:size=&quot;50&quot;/>&#13;&#10;  </a:SchemaRowsource>&#13;&#10;  <a:SchemaRowsource a:id=&quot;stamdata&quot; a:type=&quot;dscTable&quot;>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;ID&quot; a:datatype=&quot;3&quot; a:size=&quot;0&quot; a:iskey=&quot;1&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Aftalenr&quot; a:datatype=&quot;3&quot; a:size=&quot;0&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Fornavn&quot; a:datatype=&quot;130&quot; a:size=&quot;50&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Efternavn&quot; a:datatype=&quot;130&quot; a:size=&quot;50&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;CPR-nummer&quot; a:datatype=&quot;130&quot; a:size=&quot;50&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Kunde_2 navn&quot; a:datatype=&quot;130&quot; a:size=&quot;50&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Kunde_2 CPR&quot; a:datatype=&quot;130&quot; a:size=&quot;50&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Adresse&quot; a:datatype=&quot;130&quot; a:size=&quot;50&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Postnr&quot; a:datatype=&quot;3&quot; a:size=&quot;0&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Telefon&quot; a:datatype=&quot;3&quot; a:size=&quot;0&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Email&quot; a:datatype=&quot;130&quot; a:size=&quot;50&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;By&quot; a:datatype=&quot;130&quot; a:size=&quot;50&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Hovedstol&quot; a:datatype=&quot;6&quot; a:size=&quot;0&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Opr restgæld&quot; a:datatype=&quot;6&quot; a:size=&quot;0&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Opr restgælddato&quot; a:datatype=&quot;7&quot; a:size=&quot;0&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Ydelse&quot; a:datatype=&quot;6&quot; a:size=&quot;0&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Løbetid&quot; a:datatype=&quot;3&quot; a:size=&quot;0&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Rente&quot; a:datatype=&quot;130&quot; a:size=&quot;5&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Status&quot; a:datatype=&quot;3&quot; a:size=&quot;0&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Rykkerstatus&quot; a:datatype=&quot;3&quot; a:size=&quot;0&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Denunciationsdato&quot; a:datatype=&quot;7&quot; a:size=&quot;0&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Denunciationsstatus&quot; a:datatype=&quot;3&quot; a:size=&quot;0&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Overdraget til inkasso&quot; a:datatype=&quot;7&quot; a:size=&quot;0&quot;/>&#13;&#10;  </a:SchemaRowsource>&#13;&#10;  <a:SchemaRowsource a:id=&quot;Restgæld&quot; a:type=&quot;dscView&quot;>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Aftalenr&quot; a:datatype=&quot;3&quot; a:size=&quot;0&quot;/>&#13;&#10;    <a:SchemaField a:id=&quot;Sum Of Beløb&quot; a:datatype=&quot;6&quot; a:size=&quot;0&quot;/>&#13;&#10;  </a:SchemaRowsource>&#13;&#10;  <a:RecordsetDef a:id=&quot;Posteringstabel1&quot; a:source=&quot;Posteringstabel&quot;>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;ID4&quot; a:source=&quot;ID&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Beløb&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Posteringstype&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Dato&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Kommentar1&quot; a:source=&quot;Kommentar&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Aftalenr4&quot; a:source=&quot;Aftalenr&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageRowsource a:id=&quot;Posteringstype1&quot; a:lookupsource=&quot;Posteringstabel1&quot;&#13;&#10;    a:relationship=&quot;Reference&quot; a:source=&quot;Posteringstype&quot;>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;ID6&quot; a:source=&quot;ID&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Posteringstype2&quot; a:source=&quot;Posteringstype&quot;/>&#13;&#10;    <a:RelatedField a:primary=&quot;ID6&quot; a:foreign=&quot;Posteringstype&quot;/>&#13;&#10;    </a:PageRowsource>&#13;&#10;  </a:RecordsetDef>&#13;&#10;  <a:RecordsetDef a:id=&quot;Kommentar&quot;>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;ID1&quot; a:source=&quot;ID&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Aftalenr1&quot; a:source=&quot;Aftalenr&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Kommentar&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Kommentardato&quot;/>&#13;&#10;  </a:RecordsetDef>&#13;&#10;  <a:RecordsetDef a:id=&quot;Husker&quot;>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;ID2&quot; a:source=&quot;ID&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Aftalenr2&quot; a:source=&quot;Aftalenr&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Husker&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Huskerstatus&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Huskerdato&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageRowsource a:id=&quot;Huskerstatus&quot; a:lookupsource=&quot;Husker&quot;&#13;&#10;    a:relationship=&quot;Reference4&quot;>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;ID7&quot; a:source=&quot;ID&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Huskerstatus1&quot; a:source=&quot;Huskerstatus&quot;/>&#13;&#10;    <a:RelatedField a:primary=&quot;ID7&quot; a:foreign=&quot;Huskerstatus&quot;/>&#13;&#10;    </a:PageRowsource>&#13;&#10;  </a:RecordsetDef>&#13;&#10;  <a:RecordsetDef a:id=&quot;stamdata&quot;>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;ID&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Aftalenr&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Fornavn&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Efternavn&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;CPR-nummer&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Kunde_2 navn&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Kunde_2 CPR&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Adresse&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Postnr&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Telefon&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Email&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;By&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Hovedstol&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Opr restgæld&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Opr restgælddato&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Ydelse&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Løbetid&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Rente&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Status&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Rykkerstatus&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Denunciationsdato&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Overdraget til inkasso&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageRowsource a:id=&quot;Posteringstabel&quot; a:lookupsource=&quot;stamdata&quot;&#13;&#10;    a:relationship=&quot;Posteringstabelstamdata&quot;>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;ID3&quot; a:source=&quot;ID&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Aftalenr3&quot; a:source=&quot;Aftalenr&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Posteringstype1&quot; a:source=&quot;Posteringstype&quot;/>&#13;&#10;    <a:RelatedField a:primary=&quot;Aftalenr3&quot; a:foreign=&quot;Aftalenr&quot;/>&#13;&#10;    </a:PageRowsource>&#13;&#10;    <a:PageRowsource a:id=&quot;Posteringstype&quot; a:lookupsource=&quot;Posteringstabel&quot;&#13;&#10;    a:relationship=&quot;Reference&quot;>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;ID5&quot; a:source=&quot;ID&quot;/>&#13;&#10;    <a:RelatedField a:primary=&quot;ID5&quot; a:foreign=&quot;Posteringstype1&quot;/>&#13;&#10;    </a:PageRowsource>&#13;&#10;    <a:PageRowsource a:id=&quot;Restgæld&quot; a:lookupsource=&quot;stamdata&quot;&#13;&#10;    a:relationship=&quot;Relationship4&quot;>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Aftalenr5&quot; a:source=&quot;Aftalenr&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Sum Of Beløb&quot;/>&#13;&#10;    <a:RelatedField a:primary=&quot;Aftalenr5&quot; a:foreign=&quot;Aftalenr&quot;/>&#13;&#10;    </a:PageRowsource>&#13;&#10;    <a:Sublist a:relationship=&quot;Relationship3&quot; a:sublist=&quot;Posteringstabel1&quot;>&#13;&#10;    <a:RelatedField a:primary=&quot;Aftalenr&quot; a:foreign=&quot;Aftalenr4&quot;/>&#13;&#10;    </a:Sublist>&#13;&#10;    <a:Sublist a:relationship=&quot;Relationship5&quot; a:sublist=&quot;Kommentar&quot;>&#13;&#10;    <a:RelatedField a:primary=&quot;Aftalenr&quot; a:foreign=&quot;Aftalenr1&quot;/>&#13;&#10;    </a:Sublist>&#13;&#10;    <a:Sublist a:relationship=&quot;Relationship6&quot; a:sublist=&quot;Husker&quot;>&#13;&#10;    <a:RelatedField a:primary=&quot;Aftalenr&quot; a:foreign=&quot;Aftalenr2&quot;/>&#13;&#10;    </a:Sublist>&#13;&#10;  </a:RecordsetDef>&#13;&#10;  <a:RecordsetDef a:id=&quot;Status_ListRowsource&quot;>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;ID&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Status&quot;/>&#13;&#10;  </a:RecordsetDef>&#13;&#10;  <a:RecordsetDef a:id=&quot;Rykkerstatus_ListRowsource&quot;>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;ID&quot;/>&#13;&#10;    <a:PageField a:id=&quot;Rykkerstatus&quot;/>&#13;&#10;  </a:RecordsetDef>&#13;&#10;  </a:Datamodel>&#13;&#10; </a:DataSourceControl>&#13;&#10;</xml>"></OBJECT>
<META content="MSHTML 6.00.2900.3020" name=GENERATOR>
<STYLE id=MSODAPDEFAULTS type=text/css>.MSTheme-Label {
    BORDER-RIGHT: 0px; PADDING-RIGHT: 3px; BORDER-TOP: 0px; PADDING-LEFT: 3px; FONT-SIZE: 8pt; OVERFLOW: visible; BORDER-LEFT: 0px; WIDTH: 2.539cm; BORDER-BOTTOM: 0px; FONT-FAMILY: Tahoma; HEIGHT: 0.396cm; TEXT-ALIGN: left
}
.MsoTextbox {
    PADDING-RIGHT: 3px; PADDING-LEFT: 3px; FONT-SIZE: 8pt; OVERFLOW: hidden; WIDTH: 2.539cm; FONT-FAMILY: Tahoma; HEIGHT: 0.502cm
}
.MsoBoundSpan {
    BORDER-RIGHT: 0px; PADDING-RIGHT: 3px; BORDER-TOP: 0px; PADDING-LEFT: 3px; FONT-SIZE: 8pt; OVERFLOW: hidden; BORDER-LEFT: 0px; BORDER-BOTTOM: 0px; FONT-FAMILY: Tahoma; TEXT-ALIGN: left
}
.MsoHyperlinkDisplayText {
    BORDER-RIGHT: 0px; PADDING-RIGHT: 3px; BORDER-TOP: 0px; PADDING-LEFT: 3px; FONT-SIZE: 8pt; OVERFLOW: hidden; BORDER-LEFT: 0px; CURSOR: hand; BORDER-BOTTOM: 0px; FONT-FAMILY: Tahoma; TEXT-ALIGN: left
}
.Mso2dSection {
    LEFT: 0px; BEHAVIOR: url(#DEFAULT#Mso2dSection); OVERFLOW: hidden; POSITION: relative; TOP: 0px; BACKGROUND-COLOR: transparent
}
.Mso2dSectionBanner {
    PADDING-RIGHT: 4px; DISPLAY: none; PADDING-LEFT: 4px; FONT-WEIGHT: normal; FONT-SIZE: 8pt; LEFT: 0px; BEHAVIOR: url(#DEFAULT#Mso2dSectionBanner); OVERFLOW: visible; PADDING-TOP: 2px; FONT-FAMILY: Tahoma; TOP: 0px; HEIGHT: 0.507cm; BACKGROUND-COLOR: buttonface
}
.MsoRectangle {
    BORDER-RIGHT: black 1px solid; BORDER-TOP: black 1px solid; OVERFLOW: hidden; BORDER-LEFT: black 1px solid; BORDER-BOTTOM: black 1px solid
}
.MsoTitle {
    DISPLAY: none; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: inactivecaptiontext
}
.MsoExpandCollapse {
    CURSOR: hand
}
.MsoNavContainer {
    BORDER-RIGHT: gainsboro 1px solid; BORDER-TOP: gainsboro 1px solid; Z-INDEX: -1; BORDER-LEFT: gainsboro 1px solid; CURSOR: hand; BORDER-BOTTOM: gainsboro 1px solid; HEIGHT: 25px; BACKGROUND-COLOR: gainsboro
}
.MsoNavButton {
    BORDER-RIGHT: gainsboro 1px solid; BORDER-TOP: gainsboro 1px solid; BORDER-LEFT: gainsboro 1px solid; CURSOR: auto; BORDER-BOTTOM: gainsboro 1px solid; BACKGROUND-REPEAT: no-repeat
}
.MsoNavButtonMouseOver {
    BORDER-RIGHT: highlight 1px solid; BORDER-TOP: highlight 1px solid; BORDER-LEFT: highlight 1px solid; BORDER-BOTTOM: highlight 1px solid; BACKGROUND-COLOR: buttonhighlight
}
.MsoNavToggleButtonMouseOver {
    BORDER-RIGHT: buttonshadow 1px solid; BORDER-TOP: buttonshadow 1px solid; BORDER-LEFT: buttonshadow 1px solid; BORDER-BOTTOM: buttonshadow 1px solid; BACKGROUND-REPEAT: no-repeat; BACKGROUND-COLOR: buttonshadow
}
.MsoNavButtonMouseDown {
    BORDER-RIGHT: buttonshadow 1px solid; BORDER-TOP: buttonshadow 1px solid; BORDER-LEFT: buttonshadow 1px solid; CURSOR: hand; BORDER-BOTTOM: buttonshadow 1px solid; BACKGROUND-COLOR: buttonshadow
}
.MsoNavRecordsetLabel {
    BORDER-RIGHT: gainsboro 1px solid; BORDER-TOP: gainsboro 1px solid; PADDING-LEFT: 0px; FONT-SIZE: 8pt; OVERFLOW: hidden; BORDER-LEFT: gainsboro 1px solid; WIDTH: 100%; CURSOR: default; PADDING-TOP: 0px; BORDER-BOTTOM: gainsboro 1px solid; FONT-FAMILY: Tahoma; POSITION: relative
}
.MsoRecordSelector {
    BORDER-RIGHT: buttonshadow 1px solid; BORDER-TOP: buttonshadow 1px solid; OVERFLOW: hidden; BORDER-LEFT: buttonshadow 1px solid; BORDER-BOTTOM: buttonshadow 1px solid; HEIGHT: 100%; BACKGROUND-COLOR: gainsboro
}
.MsoRecordSelectorCurrent {
    BACKGROUND-POSITION: 1px 0px; BACKGROUND-IMAGE: url(owc://GIF/#11240); BACKGROUND-REPEAT: no-repeat
}
.MsoRecordSelectorSelectedImage {
    BACKGROUND-POSITION: 1px 0px; BACKGROUND-IMAGE: url(owc://GIF/#11241); BACKGROUND-REPEAT: no-repeat
}
.MsoRecordSelectorSelected {
    BORDER-RIGHT: buttonshadow 1px solid; BORDER-TOP: buttonshadow 1px solid; LEFT: 0px; OVERFLOW: hidden; BORDER-LEFT: buttonshadow 1px solid; BORDER-BOTTOM: buttonshadow 1px solid; TOP: 0px; HEIGHT: 100%; BACKGROUND-COLOR: buttonshadow
}
.MsoRecordSelectorDirtyCurrent {
    BACKGROUND-POSITION: -1px 0px; BACKGROUND-IMAGE: url(owc://GIF/#11242); BACKGROUND-REPEAT: no-repeat
}
.MsoRecordSelectorDirty {
    BACKGROUND-POSITION: -1px 0px; BACKGROUND-IMAGE: url(owc://GIF/#11245); BACKGROUND-REPEAT: no-repeat
}
.MsoRecordSelectorTransparent {
    LEFT: 0px; OVERFLOW: hidden; TOP: 0px
}
HR {
    COLOR: black
}
SELECT {
    FONT-SIZE: 8pt; FONT-FAMILY: Tahoma
}
INPUT {
    FONT-SIZE: 8pt; FONT-FAMILY: Tahoma
}
BODY {
    FONT-SIZE: 10pt; FONT-FAMILY: Tahoma
}
MARQUEE {
    FONT-SIZE: 8pt; FONT-FAMILY: Tahoma
}
LEGEND {
    FONT-SIZE: 8pt; FONT-FAMILY: Tahoma
}
BUTTON {
    FONT-SIZE: 8pt; FONT-FAMILY: Tahoma
}
TEXTAREA {
    FONT-SIZE: 8pt; FONT-FAMILY: Tahoma
}
</STYLE>

<SCRIPT language=Javascript id=MSODSC_Validation>
validateBrowser();

function validateBrowser() {
    strVers=navigator.appVersion
    strName=navigator.appName
    strPlat=navigator.platform
    intIndex1=strVers.indexOf("MSIE");
    intIndex1=intIndex1+5
    intIndex2=strVers.lastIndexOf(";");
    intVer=strVers.substring(intIndex1, intIndex2)
    intVer=parseInt(intVer)
    if (strName=="Microsoft Internet Explorer" && strPlat=="Win32" && intVer>="5") {
    validateOWC();
    }
    else {
        strMsgGetIE="<TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width='95%' border=0 height='8'><TR>"
        strMsgGetIE+="<TD bgColor='#336699' height=25 width=15>&nbsp;</TD><TD bgColor='#666666' width=500px><FONT face=Tahoma "
        strMsgGetIE+="size=4 color=white><b>&nbsp;Data Access Page Notification</B></FONT></TD></TR>"
        strMsgGetIE+="<TR><TD bgColor='#cccccc' width=15>&nbsp;</TD><TD bgColor='#cccccc' width=500px><BR>"
        strMsgGetIE+="<p><font face='Tahoma' size='2'>"
        strMsgGetIE+="This page requires Windows IE 5.0 or higher.</p>"
        strMsgGetIE+="<a href='http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?Prd=Office&Sbp=Access&Pver=10&Ar=DPdesigner&Sba=IEhome&Plcid=1033'><p align='center'>"
        strMsgGetIE+="Click here to install the latest version of Internet Explorer.</a></font></p><br></TD></TR></TABLE>"
        document.write(strMsgGetIE)
    }

function validateOWC() {
    if (MSODSC.object==null) {
        strMsgGetOWC="<TABLE width='95%' cellpadding=0 cellspacing=0 border=0 height='8'>"
        strMsgGetOWC+="<TR><TD bgColor='#336699' height=25 width=15>&nbsp;</TD><TD bgColor='#666666' width=500px>"
        strMsgGetOWC+="<FONT face=Tahoma color=white size=4><B>&nbsp;&nbsp;"
        strMsgGetOWC+="Data Access Page Notification</B></FONT></TD></TR><TR><TD bgColor='#cccccc' width=15>&nbsp;</TD>"
        strMsgGetOWC+="<TD bgColor='#cccccc' width='500px'><BR>"
        strMsgGetOWC+="<p><font face='Tahoma' size='2'>This page requires the Microsoft Office Web Components.</p>"
        strMsgGetOWC+="</font><p><font face='Tahoma' size='2'>See the <a HRef='http://r.office.microsoft.com/r/rlidmsowcpub?clid=1033&p1=Microsoft Access&HelpLCID=1033'>Microsoft Office Web site</a> for more information. "
        strMsgGetOWC+="</font></p><BR></TD></TR></TABLE>"
        document.write(strMsgGetOWC)
    }

</SCRIPT>
<!--[if gte mso 9]><xml>
<o:DocumentProperties>
  <o:Author>Lars Brink Thomsen</o:Author>
  <o:LastAuthor>Lars Brink Thomsen</o:LastAuthor>
  <o:Revision>10</o:Revision>
  <o:TotalTime>7</o:TotalTime>
  <o:Created>2007-01-11T09:27:56Z</o:Created>
  <o:LastSaved>2007-01-17T15:15:04Z</o:LastSaved>
  <o:Company>WWW</o:Company>
  <o:Version>11.8107</o:Version>
</o:DocumentProperties>
</xml><![endif]--></HEAD>
<BODY style="OVERFLOW: auto" vLink=#800080 link=#0000ff>
<CENTER>
<H1 class="" id=HeadingText>Låneoplysninger</H1></CENTER>
<P>&nbsp;</P>
<form name="myForm" method="get" action="H:\GreenCredit\Databaser\lånopl2.asp">
<input type="Hidden" name="mode" value="search">
<input type="Text" name="search" value="">
<input type="Submit" value="Søg">
</form>
<%
if request.querystring("mode") = "search" then
    Set conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
    conn.Open "H:\GreenCredit\Databaser\db1.mdb"
    search = replace(Request.querystring("search")&"","'","''")
    sql = "select * from stamdata where Aftalenr="& search
    set rs = conn.execute(sql)
    Response.write "<table>"
    while nor rs.eof %>
<tr>
    <td><%= rs("Aftalenr") %></td>

</tr>
<%        rs.MoveNext
    wend
    Response.write "</table>"
    rs.close
    conn.close
End If %>
<DIV class=Mso2dSectionBanner id=HeaderstamdataBanner
style="MARGIN-LEFT: 0px; WIDTH: 26.513cm" tabIndex=-1><SPAN
id=HeaderstamdataBannerCaption>Header: stamdata</SPAN></DIV>
<DIV class=Mso2dSection id=Headerstamdata
style="VISIBILITY: hidden; MARGIN-LEFT: 0px; WIDTH: 26.513cm; HEIGHT: 19.21cm"><SPAN
class=MSTheme-Label id=Aftalenr_Label
style="LEFT: 1.059cm; OVERFLOW: hidden; WIDTH: 1.402cm; POSITION: absolute; TOP: 0.795cm; HEIGHT: 0.396cm">Aftalenr:</SPAN><TEXTAREA class=MsoTextbox id=Aftalenr style="Z-INDEX: 1; LEFT: 3.599cm; WIDTH: 4.701cm; POSITION: absolute; TOP: 0.795cm; HEIGHT: 0.502cm" tabIndex=15 cols=19 MsoTextAlign="General"></TEXTAREA><SPAN
class=MSTheme-Label id=Fornavn_Label
style="LEFT: 1.059cm; OVERFLOW: hidden; WIDTH: 1.428cm; POSITION: absolute; TOP: 1.402cm; HEIGHT: 0.396cm">Fornavn:</SPAN><TEXTAREA class=MsoTextbox id=Fornavn style="Z-INDEX: 2; LEFT: 3.599cm; WIDTH: 4.701cm; POSITION: absolute; TOP: 1.402cm; HEIGHT: 0.502cm" tabIndex=16 cols=19 MsoTextAlign="General"></TEXTAREA><SPAN
class=MSTheme-Label id=Efternavn_Label
style="LEFT: 1.059cm; OVERFLOW: hidden; WIDTH: 1.64cm; POSITION: absolute; TOP: 2.012cm; HEIGHT: 0.396cm">Efternavn:</SPAN><TEXTAREA class=MsoTextbox id=Efternavn style="Z-INDEX: 3; LEFT: 3.599cm; WIDTH: 4.701cm; POSITION: absolute; TOP: 2.012cm; HEIGHT: 0.502cm" tabIndex=17 cols=19 MsoTextAlign="General"></TEXTAREA><SPAN
class=MSTheme-Label id=CPR-nummer_Label
style="LEFT: 1.059cm; OVERFLOW: hidden; WIDTH: 2.01cm; POSITION: absolute; TOP: 2.7cm; HEIGHT: 0.396cm">CPR-nummer:</SPAN><TEXTAREA class=MsoTextbox id=CPR-nummer style="Z-INDEX: 4; LEFT: 3.599cm; WIDTH: 4.701cm; POSITION: absolute; TOP: 2.7cm; HEIGHT: 0.502cm" tabIndex=18 cols=19 MsoTextAlign="General"></TEXTAREA><SPAN
class=MSTheme-Label id=Kunde_2navn_Label
style="LEFT: 1.059cm; OVERFLOW: hidden; WIDTH: 2.195cm; POSITION: absolute; TOP: 3.307cm; HEIGHT: 0.396cm">Kunde_2
navn:</SPAN><TEXTAREA class=MsoTextbox id=Kunde_2navn style="Z-INDEX: 5; LEFT: 3.599cm; WIDTH: 4.701cm; POSITION: absolute; TOP: 3.307cm; HEIGHT: 0.502cm" tabIndex=19 cols=19 MsoTextAlign="General"></TEXTAREA><SPAN
class=MSTheme-Label id=Kunde_2CPR_Label
style="LEFT: 1.059cm; OVERFLOW: hidden; WIDTH: 2.089cm; POSITION: absolute; TOP: 3.917cm; HEIGHT: 0.396cm">Kunde_2
CPR:</SPAN><TEXTAREA class=MsoTextbox id=Kunde_2CPR style="Z-INDEX: 6; LEFT: 3.599cm; WIDTH: 4.701cm; POSITION: absolute; TOP: 3.917cm; HEIGHT: 0.502cm" tabIndex=20 cols=19 MsoTextAlign="General"></TEXTAREA><SPAN
class=MSTheme-Label id=Adresse_Label
style="LEFT: 1.059cm; OVERFLOW: hidden; WIDTH: 1.402cm; POSITION: absolute; TOP: 4.605cm; HEIGHT: 0.396cm">Adresse:</SPAN><TEXTAREA class=MsoTextbox id=Adresse style="Z-INDEX: 7; LEFT: 3.599cm; WIDTH: 4.701cm; POSITION: absolute; TOP: 4.605cm; HEIGHT: 0.502cm" tabIndex=21 cols=19 MsoTextAlign="General"></TEXTAREA><SPAN
class=MSTheme-Label id=Postnr_Label
style="LEFT: 1.059cm; OVERFLOW: hidden; WIDTH: 1.19cm; POSITION: absolute; TOP: 5.212cm; HEIGHT: 0.396cm">Postnr:</SPAN><TEXTAREA class=MsoTextbox id=Postnr style="Z-INDEX: 8; LEFT: 3.599cm; WIDTH: 4.701cm; POSITION: absolute; TOP: 5.212cm; HEIGHT: 0.502cm" tabIndex=22 cols=19 MsoTextAlign="General"></TEXTAREA><SPAN
class=MSTheme-Label id=Telefon_Label
style="LEFT: 1.059cm; OVERFLOW: hidden; WIDTH: 1.322cm; POSITION: absolute; TOP: 6.403cm; HEIGHT: 0.396cm">Telefon:</SPAN><TEXTAREA class=MsoTextbox id=Telefon style="Z-INDEX: 9; LEFT: 3.599cm; WIDTH: 4.701cm; POSITION: absolute; TOP: 6.403cm; HEIGHT: 0.502cm" tabIndex=23 cols=19 MsoTextAlign="General"></TEXTAREA><SPAN
class=MSTheme-Label id=Email_Label
style="LEFT: 1.059cm; OVERFLOW: hidden; WIDTH: 1.005cm; POSITION: absolute; TOP: 7.01cm; HEIGHT: 0.396cm">Email:</SPAN><TEXTAREA class=MsoTextbox id=Email style="Z-INDEX: 10; LEFT: 3.599cm; WIDTH: 4.701cm; POSITION: absolute; TOP: 7.01cm; HEIGHT: 0.502cm" tabIndex=24 cols=19 MsoTextAlign="General"></TEXTAREA><SPAN
class=MSTheme-Label id=By_Label
style="LEFT: 1.059cm; OVERFLOW: hidden; WIDTH: 0.687cm; POSITION: absolute; TOP: 5.794cm; HEIGHT: 0.396cm">By:</SPAN><TEXTAREA class=MsoTextbox id=By style="Z-INDEX: 11; LEFT: 3.599cm; WIDTH: 4.701cm; POSITION: absolute; TOP: 5.794cm; HEIGHT: 0.502cm" tabIndex=25 cols=19 MsoTextAlign="General"></TEXTAREA><SPAN
class=MSTheme-Label id=Hovedstol_Label
style="LEFT: 1.059cm; OVERFLOW: hidden; WIDTH: 1.64cm; POSITION: absolute; TOP: 7.595cm; HEIGHT: 0.396cm">Hovedstol:</SPAN><TEXTAREA class=MsoTextbox id=Hovedstol style="Z-INDEX: 12; LEFT: 3.599cm; WIDTH: 4.701cm; POSITION: absolute; TOP: 7.595cm; HEIGHT: 0.502cm" tabIndex=26 cols=19 MsoTextAlign="General"></TEXTAREA><SPAN
class=MSTheme-Label id=Oprrestgæld_Label
style="LEFT: 1.059cm; OVERFLOW: hidden; WIDTH: 2.063cm; POSITION: absolute; TOP: 8.202cm; HEIGHT: 0.396cm">Opr
restgæld:</SPAN><TEXTAREA class=MsoTextbox id=Oprrestgæld style="Z-INDEX: 13; LEFT: 3.599cm; WIDTH: 4.701cm; POSITION: absolute; TOP: 8.202cm; HEIGHT: 0.502cm" tabIndex=27 cols=19 MsoTextAlign="General"></TEXTAREA><SPAN
class=MSTheme-Label id=Oprrestgælddato_Label
style="LEFT: 0.953cm; OVERFLOW: hidden; WIDTH: 2.645cm; POSITION: absolute; TOP: 8.811cm; HEIGHT: 0.396cm">Opr
restgælddato:</SPAN><TEXTAREA class=MsoTextbox id=Oprrestgælddato style="Z-INDEX: 14; LEFT: 3.599cm; WIDTH: 4.701cm; POSITION: absolute; TOP: 8.811cm; HEIGHT: 0.502cm" tabIndex=28 cols=19 MsoTextAlign="General"></TEXTAREA><SPAN
class=MSTheme-Label id=Ydelse_Label
style="LEFT: 1.059cm; OVERFLOW: hidden; WIDTH: 1.19cm; POSITION: absolute; TOP: 9.393cm; HEIGHT: 0.396cm">Ydelse:</SPAN><TEXTAREA class=MsoTextbox id=Ydelse style="Z-INDEX: 15; LEFT: 3.599cm; WIDTH: 4.701cm; POSITION: absolute; TOP: 9.393cm; HEIGHT: 0.502cm" tabIndex=29 cols=19 MsoTextAlign="General"></TEXTAREA><SPAN
class=MSTheme-Label id=Løbetid_Label
style="LEFT: 1.059cm; OVERFLOW: hidden; WIDTH: 1.296cm; POSITION: absolute; TOP: 10.003cm; HEIGHT: 0.396cm">Løbetid:</SPAN><TEXTAREA class=MsoTextbox id=Løbetid style="Z-INDEX: 16; LEFT: 3.599cm; WIDTH: 4.701cm; POSITION: absolute; TOP: 10.003cm; HEIGHT: 0.502cm" tabIndex=30 cols=19 MsoTextAlign="General"></TEXTAREA><SPAN
class=MSTheme-Label id=Rente_Label
style="LEFT: 1.059cm; OVERFLOW: hidden; WIDTH: 1.137cm; POSITION: absolute; TOP: 11.191cm; HEIGHT: 0.396cm">Rente:</SPAN><TEXTAREA class=MsoTextbox id=Rente style="Z-INDEX: 18; LEFT: 3.599cm; WIDTH: 4.701cm; POSITION: absolute; TOP: 11.191cm; HEIGHT: 0.502cm" tabIndex=32 cols=19 MsoTextAlign="General"></TEXTAREA><SPAN
class=MSTheme-Label id=Status_Label
style="LEFT: 1.059cm; OVERFLOW: hidden; WIDTH: 1.19cm; POSITION: absolute; TOP: 11.801cm; HEIGHT: 0.396cm">Status:</SPAN><SELECT
id=Status
style="Z-INDEX: 19; LEFT: 3.599cm; WIDTH: 4.701cm; POSITION: absolute; TOP: 11.801cm; HEIGHT: 0.502cm"
tabIndex=33><OPTION selected></OPTION></SELECT><SPAN class=MSTheme-Label
id=Rykkerstatus_Label
style="LEFT: 1.059cm; OVERFLOW: hidden; WIDTH: 2.037cm; POSITION: absolute; TOP: 12.408cm; HEIGHT: 0.396cm">Rykkerstatus:</SPAN><SELECT
id=Rykkerstatus
style="Z-INDEX: 20; LEFT: 3.599cm; WIDTH: 4.701cm; POSITION: absolute; TOP: 12.408cm; HEIGHT: 0.502cm"
tabIndex=34><OPTION selected></OPTION></SELECT>
<OBJECT id=PivotTable1
style="Z-INDEX: 21; LEFT: 1.006cm; WIDTH: 7.936cm; POSITION: absolute; TOP: 15.108cm; HEIGHT: 3.968cm"
classid=CLSID:0002E552-0000-0000-C000-000000000046><PARAM NAME="XMLData" VALUE='<xml xmlns:x="urn:schemas-microsoft-com:office:excel">&#13;&#10; <x:PivotTable>&#13;&#10;  <x:OWCVersion>10.0.0.6765        </x:OWCVersion>&#13;&#10;  <x:NoDisplayToolbar/>&#13;&#10;  <x:DisplayScreenTips/>&#13;&#10;  <x:NoAutoFit/>&#13;&#10;  <x:Height>150</x:Height>&#13;&#10;  <x:Width>300</x:Width>&#13;&#10;  <x:CubeProvider>msolap.2</x:CubeProvider>&#13;&#10;  <x:CacheDetails/>&#13;&#10;  <x:DataMember>Kommentar</x:DataMember>&#13;&#10;  <x:Name>Microsoft Office PivotTable 10.0</x:Name>&#13;&#10;  <x:PivotField>&#13;&#10;  <x:Name>ID1</x:Name>&#13;&#10;  <x:DataType>Integer</x:DataType>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>UniqueName</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PivotField>&#13;&#10;  <x:PivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Aftalenr1</x:Name>&#13;&#10;  <x:DataType>Integer</x:DataType>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>UniqueName</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PivotField>&#13;&#10;  <x:PivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Kommentar</x:Name>&#13;&#10;  <x:PLDataOrientation/>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adWChar</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>UniqueName</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  <x:DetailWidth>176</x:DetailWidth>&#13;&#10;  </x:PivotField>&#13;&#10;  <x:PivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Kommentardato</x:Name>&#13;&#10;  <x:DataType>Date</x:DataType>&#13;&#10;  <x:PLDataOrientation/>&#13;&#10;  <x:PLPosition>2</x:PLPosition>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adDate</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>UniqueName</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PivotField>&#13;&#10;  <x:PivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Data</x:Name>&#13;&#10;  <x:Orientation>Column</x:Orientation>&#13;&#10;  <x:Position>-1</x:Position>&#13;&#10;  <x:DataField/>&#13;&#10;  </x:PivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Kommentardato By Week</x:Name>&#13;&#10;  <x:SourceName>Kommentardato</x:SourceName>&#13;&#10;  <x:BoundField/>&#13;&#10;  <x:AutoDateType>ByWeek</x:AutoDateType>&#13;&#10;  <x:DataType>Date</x:DataType>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Kommentardato1</x:Name>&#13;&#10;  <x:SourceName>Kommentardato</x:SourceName>&#13;&#10;  <x:DataType>Date</x:DataType>&#13;&#10;  <x:ParentField>Years</x:ParentField>&#13;&#10;  <x:GroupType>Seconds</x:GroupType>&#13;&#10;  <x:PLCaption>Seconds</x:PLCaption>&#13;&#10;  <x:FilterCaption>Kommentardato By Week</x:FilterCaption>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:NumberFormat>ss</x:NumberFormat>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Minutes</x:Name>&#13;&#10;  <x:BaseField>Kommentardato1</x:BaseField>&#13;&#10;  <x:GroupType>Minutes</x:GroupType>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:NumberFormat>mm:</x:NumberFormat>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Hours</x:Name>&#13;&#10;  <x:BaseField>Kommentardato1</x:BaseField>&#13;&#10;  <x:GroupType>Hours</x:GroupType>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:NumberFormat>hh</x:NumberFormat>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Days</x:Name>&#13;&#10;  <x:BaseField>Kommentardato1</x:BaseField>&#13;&#10;  <x:GroupType>Days</x:GroupType>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:NumberFormat>dddd</x:NumberFormat>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Months</x:Name>&#13;&#10;  <x:BaseField>Kommentardato1</x:BaseField>&#13;&#10;  <x:GroupType>Months</x:GroupType>&#13;&#10;  <x:PLGroupType>Weeks</x:PLGroupType>&#13;&#10;  <x:PLCaption>Weeks</x:PLCaption>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Years</x:Name>&#13;&#10;  <x:BaseField>Kommentardato1</x:BaseField>&#13;&#10;  <x:GroupType>Years</x:GroupType>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:NumberFormat>yyyy</x:NumberFormat>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Kommentardato By Month</x:Name>&#13;&#10;  <x:SourceName>Kommentardato</x:SourceName>&#13;&#10;  <x:BoundField/>&#13;&#10;  <x:AutoDateType>ByMonth</x:AutoDateType>&#13;&#10;  <x:DataType>Date</x:DataType>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Kommentardato2</x:Name>&#13;&#10;  <x:SourceName>Kommentardato</x:SourceName>&#13;&#10;  <x:DataType>Date</x:DataType>&#13;&#10;  <x:ParentField>Years1</x:ParentField>&#13;&#10;  <x:GroupType>Seconds</x:GroupType>&#13;&#10;  <x:PLCaption>Seconds</x:PLCaption>&#13;&#10;  <x:FilterCaption>Kommentardato By Month</x:FilterCaption>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:NumberFormat>ss</x:NumberFormat>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Minutes1</x:Name>&#13;&#10;  <x:BaseField>Kommentardato2</x:BaseField>&#13;&#10;  <x:GroupType>Minutes</x:GroupType>&#13;&#10;  <x:PLCaption>Minutes</x:PLCaption>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:NumberFormat>mm:</x:NumberFormat>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Hours1</x:Name>&#13;&#10;  <x:BaseField>Kommentardato2</x:BaseField>&#13;&#10;  <x:GroupType>Hours</x:GroupType>&#13;&#10;  <x:PLCaption>Hours</x:PLCaption>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:NumberFormat>hh</x:NumberFormat>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Days1</x:Name>&#13;&#10;  <x:BaseField>Kommentardato2</x:BaseField>&#13;&#10;  <x:GroupType>Days</x:GroupType>&#13;&#10;  <x:PLCaption>Days</x:PLCaption>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:NumberFormat>dd-mmm</x:NumberFormat>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Months1</x:Name>&#13;&#10;  <x:BaseField>Kommentardato2</x:BaseField>&#13;&#10;  <x:GroupType>Months</x:GroupType>&#13;&#10;  <x:PLCaption>Months</x:PLCaption>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:NumberFormat>mmm</x:NumberFormat>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Quarters</x:Name>&#13;&#10;  <x:BaseField>Kommentardato2</x:BaseField>&#13;&#10;  <x:GroupType>Quarters</x:GroupType>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:NumberFormat>&amp;quot;Qtr&amp;quot;#</x:NumberFormat>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Years1</x:Name>&#13;&#10;  <x:BaseField>Kommentardato2</x:BaseField>&#13;&#10;  <x:GroupType>Years</x:GroupType>&#13;&#10;  <x:PLCaption>Years</x:PLCaption>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:NumberFormat>yyyy</x:NumberFormat>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PivotData>&#13;&#10;  <x:Top>0</x:Top>&#13;&#10;  <x:TopOffset>0</x:TopOffset>&#13;&#10;  <x:Left>0</x:Left>&#13;&#10;  <x:LeftOffset>0</x:LeftOffset>&#13;&#10;  <x:SeqNum>25</x:SeqNum>&#13;&#10;  <x:Expanded/>&#13;&#10;  </x:PivotData>&#13;&#10;  <x:PivotView>&#13;&#10;  <x:IsNotFiltered/>&#13;&#10;  <x:Label>&#13;&#10;    <x:Caption>Microsoft Office PivotTable 10.0</x:Caption>&#13;&#10;    <x:NotVisible/>&#13;&#10;  </x:Label>&#13;&#10;  </x:PivotView>&#13;&#10;  <x:PivotAxis>&#13;&#10;  <x:Orientation>Filter</x:Orientation>&#13;&#10;  <x:Label>&#13;&#10;    <x:Caption>Drop Filter Fields Here</x:Caption>&#13;&#10;    <x:NotVisible/>&#13;&#10;  </x:Label>&#13;&#10;  </x:PivotAxis>&#13;&#10;  <x:PivotAxis>&#13;&#10;  <x:Orientation>Row</x:Orientation>&#13;&#10;  <x:Label>&#13;&#10;    <x:Caption>Drop Row Fields Here</x:Caption>&#13;&#10;    <x:NotVisible/>&#13;&#10;  </x:Label>&#13;&#10;  </x:PivotAxis>&#13;&#10;  <x:PivotAxis>&#13;&#10;  <x:Orientation>Column</x:Orientation>&#13;&#10;  <x:Label>&#13;&#10;    <x:Caption>Drop Column Fields Here</x:Caption>&#13;&#10;    <x:NotVisible/>&#13;&#10;  </x:Label>&#13;&#10;  </x:PivotAxis>&#13;&#10;  <x:PivotAxis>&#13;&#10;  <x:Orientation>Data</x:Orientation>&#13;&#10;  <x:Label>&#13;&#10;    <x:Caption>Drop Totals or Detail Fields Here</x:Caption>&#13;&#10;    <x:NotVisible/>&#13;&#10;  </x:Label>&#13;&#10;  </x:PivotAxis>&#13;&#10; </x:PivotTable>&#13;&#10;</xml>'></OBJECT>
<OBJECT id=PivotTable2
style="Z-INDEX: 22; LEFT: 10.107cm; WIDTH: 13.392cm; POSITION: absolute; TOP: 1.006cm; HEIGHT: 3.967cm"
classid=CLSID:0002E552-0000-0000-C000-000000000046><PARAM NAME="XMLData" VALUE='<xml xmlns:x="urn:schemas-microsoft-com:office:excel">&#13;&#10; <x:PivotTable>&#13;&#10;  <x:OWCVersion>10.0.0.6765        </x:OWCVersion>&#13;&#10;  <x:NoDisplayToolbar/>&#13;&#10;  <x:DisplayScreenTips/>&#13;&#10;  <x:NoAutoFit/>&#13;&#10;  <x:Height>150</x:Height>&#13;&#10;  <x:Width>506</x:Width>&#13;&#10;  <x:CubeProvider>msolap.2</x:CubeProvider>&#13;&#10;  <x:CacheDetails/>&#13;&#10;  <x:DataMember>Husker</x:DataMember>&#13;&#10;  <x:Name>Microsoft Office PivotTable 10.0</x:Name>&#13;&#10;  <x:PivotField>&#13;&#10;  <x:Name>ID2</x:Name>&#13;&#10;  <x:DataType>Integer</x:DataType>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>UniqueName</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PivotField>&#13;&#10;  <x:PivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Aftalenr2</x:Name>&#13;&#10;  <x:DataType>Integer</x:DataType>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>UniqueName</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PivotField>&#13;&#10;  <x:PivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Husker</x:Name>&#13;&#10;  <x:PLDataOrientation/>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adWChar</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>UniqueName</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  <x:DetailWidth>197</x:DetailWidth>&#13;&#10;  </x:PivotField>&#13;&#10;  <x:PivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Huskerstatus</x:Name>&#13;&#10;  <x:DataType>Integer</x:DataType>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>UniqueName</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PivotField>&#13;&#10;  <x:PivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Huskerdato</x:Name>&#13;&#10;  <x:DataType>Date</x:DataType>&#13;&#10;  <x:PLDataOrientation/>&#13;&#10;  <x:PLPosition>3</x:PLPosition>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adDate</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>UniqueName</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  <x:AutoSortOrder>Ascending</x:AutoSortOrder>&#13;&#10;  </x:PivotField>&#13;&#10;  <x:PivotField>&#13;&#10;  <x:Name>ID7</x:Name>&#13;&#10;  <x:DataType>Integer</x:DataType>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>UniqueName</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PivotField>&#13;&#10;  <x:PivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Huskerstatus1</x:Name>&#13;&#10;  <x:PLCaption>Huskerstatus</x:PLCaption>&#13;&#10;  <x:FilterCaption>Huskerstatus</x:FilterCaption>&#13;&#10;  <x:PLDataOrientation/>&#13;&#10;  <x:PLPosition>2</x:PLPosition>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adWChar</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>UniqueName</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PivotField>&#13;&#10;  <x:PivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Data</x:Name>&#13;&#10;  <x:Orientation>Column</x:Orientation>&#13;&#10;  <x:Position>-1</x:Position>&#13;&#10;  <x:DataField/>&#13;&#10;  </x:PivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Huskerdato By Week</x:Name>&#13;&#10;  <x:SourceName>Huskerdato</x:SourceName>&#13;&#10;  <x:BoundField/>&#13;&#10;  <x:AutoDateType>ByWeek</x:AutoDateType>&#13;&#10;  <x:DataType>Date</x:DataType>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Huskerdato1</x:Name>&#13;&#10;  <x:SourceName>Huskerdato</x:SourceName>&#13;&#10;  <x:DataType>Date</x:DataType>&#13;&#10;  <x:ParentField>Years</x:ParentField>&#13;&#10;  <x:GroupType>Seconds</x:GroupType>&#13;&#10;  <x:PLCaption>Seconds</x:PLCaption>&#13;&#10;  <x:FilterCaption>Huskerdato By Week</x:FilterCaption>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:NumberFormat>ss</x:NumberFormat>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Minutes</x:Name>&#13;&#10;  <x:BaseField>Huskerdato1</x:BaseField>&#13;&#10;  <x:GroupType>Minutes</x:GroupType>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:NumberFormat>mm:</x:NumberFormat>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Hours</x:Name>&#13;&#10;  <x:BaseField>Huskerdato1</x:BaseField>&#13;&#10;  <x:GroupType>Hours</x:GroupType>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:NumberFormat>hh</x:NumberFormat>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Days</x:Name>&#13;&#10;  <x:BaseField>Huskerdato1</x:BaseField>&#13;&#10;  <x:GroupType>Days</x:GroupType>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:NumberFormat>dddd</x:NumberFormat>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Months</x:Name>&#13;&#10;  <x:BaseField>Huskerdato1</x:BaseField>&#13;&#10;  <x:GroupType>Months</x:GroupType>&#13;&#10;  <x:PLGroupType>Weeks</x:PLGroupType>&#13;&#10;  <x:PLCaption>Weeks</x:PLCaption>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Years</x:Name>&#13;&#10;  <x:BaseField>Huskerdato1</x:BaseField>&#13;&#10;  <x:GroupType>Years</x:GroupType>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:NumberFormat>yyyy</x:NumberFormat>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Huskerdato By Month</x:Name>&#13;&#10;  <x:SourceName>Huskerdato</x:SourceName>&#13;&#10;  <x:BoundField/>&#13;&#10;  <x:AutoDateType>ByMonth</x:AutoDateType>&#13;&#10;  <x:DataType>Date</x:DataType>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Huskerdato2</x:Name>&#13;&#10;  <x:SourceName>Huskerdato</x:SourceName>&#13;&#10;  <x:DataType>Date</x:DataType>&#13;&#10;  <x:ParentField>Years1</x:ParentField>&#13;&#10;  <x:GroupType>Seconds</x:GroupType>&#13;&#10;  <x:PLCaption>Seconds</x:PLCaption>&#13;&#10;  <x:FilterCaption>Huskerdato By Month</x:FilterCaption>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:NumberFormat>ss</x:NumberFormat>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Minutes1</x:Name>&#13;&#10;  <x:BaseField>Huskerdato2</x:BaseField>&#13;&#10;  <x:GroupType>Minutes</x:GroupType>&#13;&#10;  <x:PLCaption>Minutes</x:PLCaption>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:NumberFormat>mm:</x:NumberFormat>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Hours1</x:Name>&#13;&#10;  <x:BaseField>Huskerdato2</x:BaseField>&#13;&#10;  <x:GroupType>Hours</x:GroupType>&#13;&#10;  <x:PLCaption>Hours</x:PLCaption>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:NumberFormat>hh</x:NumberFormat>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Days1</x:Name>&#13;&#10;  <x:BaseField>Huskerdato2</x:BaseField>&#13;&#10;  <x:GroupType>Days</x:GroupType>&#13;&#10;  <x:PLCaption>Days</x:PLCaption>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:NumberFormat>dd-mmm</x:NumberFormat>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Months1</x:Name>&#13;&#10;  <x:BaseField>Huskerdato2</x:BaseField>&#13;&#10;  <x:GroupType>Months</x:GroupType>&#13;&#10;  <x:PLCaption>Months</x:PLCaption>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:NumberFormat>mmm</x:NumberFormat>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Quarters</x:Name>&#13;&#10;  <x:BaseField>Huskerdato2</x:BaseField>&#13;&#10;  <x:GroupType>Quarters</x:GroupType>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:NumberFormat>&amp;quot;Qtr&amp;quot;#</x:NumberFormat>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Years1</x:Name>&#13;&#10;  <x:BaseField>Huskerdato2</x:BaseField>&#13;&#10;  <x:GroupType>Years</x:GroupType>&#13;&#10;  <x:PLCaption>Years</x:PLCaption>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:NumberFormat>yyyy</x:NumberFormat>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PivotData>&#13;&#10;  <x:Top>0</x:Top>&#13;&#10;  <x:TopOffset>0</x:TopOffset>&#13;&#10;  <x:Left>0</x:Left>&#13;&#10;  <x:LeftOffset>0</x:LeftOffset>&#13;&#10;  <x:SeqNum>23</x:SeqNum>&#13;&#10;  <x:Expanded/>&#13;&#10;  </x:PivotData>&#13;&#10;  <x:PivotView>&#13;&#10;  <x:IsNotFiltered/>&#13;&#10;  <x:DetailSortOrder>Huskerdato</x:DetailSortOrder>&#13;&#10;  <x:Label>&#13;&#10;    <x:Caption>Microsoft Office PivotTable 10.0</x:Caption>&#13;&#10;    <x:NotVisible/>&#13;&#10;  </x:Label>&#13;&#10;  </x:PivotView>&#13;&#10;  <x:PivotAxis>&#13;&#10;  <x:Orientation>Filter</x:Orientation>&#13;&#10;  <x:Label>&#13;&#10;    <x:Caption>Drop Filter Fields Here</x:Caption>&#13;&#10;    <x:NotVisible/>&#13;&#10;  </x:Label>&#13;&#10;  </x:PivotAxis>&#13;&#10;  <x:PivotAxis>&#13;&#10;  <x:Orientation>Row</x:Orientation>&#13;&#10;  <x:Label>&#13;&#10;    <x:Caption>Drop Row Fields Here</x:Caption>&#13;&#10;    <x:NotVisible/>&#13;&#10;  </x:Label>&#13;&#10;  </x:PivotAxis>&#13;&#10;  <x:PivotAxis>&#13;&#10;  <x:Orientation>Column</x:Orientation>&#13;&#10;  <x:Label>&#13;&#10;    <x:Caption>Drop Column Fields Here</x:Caption>&#13;&#10;    <x:NotVisible/>&#13;&#10;  </x:Label>&#13;&#10;  </x:PivotAxis>&#13;&#10;  <x:PivotAxis>&#13;&#10;  <x:Orientation>Data</x:Orientation>&#13;&#10;  <x:Label>&#13;&#10;    <x:Caption>Drop Totals or Detail Fields Here</x:Caption>&#13;&#10;    <x:NotVisible/>&#13;&#10;  </x:Label>&#13;&#10;  </x:PivotAxis>&#13;&#10; </x:PivotTable>&#13;&#10;</xml>'></OBJECT><SPAN
class=MSTheme-Label id=SumOfBeløb_Label
style="LEFT: 1.059cm; OVERFLOW: hidden; WIDTH: 2.063cm; POSITION: absolute; TOP: 13.203cm; HEIGHT: 0.396cm">Saldo:</SPAN><TEXTAREA class=MsoTextbox id=SumOfBeløb style="Z-INDEX: 24; LEFT: 3.599cm; WIDTH: 4.599cm; POSITION: absolute; TOP: 13.203cm; HEIGHT: 0.502cm" tabIndex=36 cols=19 MsoTextAlign="General"></TEXTAREA><SPAN
class=MSTheme-Label id=Denunciationsdato_Label
style="LEFT: 0.874cm; OVERFLOW: hidden; WIDTH: 2.724cm; POSITION: absolute; TOP: 13.891cm; HEIGHT: 0.396cm">Denunciationsdato:</SPAN><TEXTAREA class=MsoTextbox id=Denunciationsdato style="Z-INDEX: 25; LEFT: 3.599cm; WIDTH: 4.599cm; POSITION: absolute; TOP: 13.891cm; HEIGHT: 0.502cm" tabIndex=37 cols=19 MsoTextAlign="General"></TEXTAREA><SPAN
class=MSTheme-Label id=Overdragettilinkasso_Label
style="LEFT: 0.45cm; OVERFLOW: hidden; WIDTH: 3.148cm; POSITION: absolute; TOP: 14.473cm; HEIGHT: 0.396cm">Overdraget
til inkasso:</SPAN><TEXTAREA class=MsoTextbox id=Overdragettilinkasso style="Z-INDEX: 26; LEFT: 3.599cm; WIDTH: 4.599cm; POSITION: absolute; TOP: 14.473cm; HEIGHT: 0.502cm" tabIndex=38 cols=19 MsoTextAlign="General"></TEXTAREA>
<OBJECT id=PivotTable0
style="Z-INDEX: 27; LEFT: 10.283cm; WIDTH: 15.32cm; POSITION: absolute; TOP: 5.611cm; HEIGHT: 13.4cm"
tabIndex=39 classid=CLSID:0002E552-0000-0000-C000-000000000046><PARAM NAME="XMLData" VALUE='<xml xmlns:x="urn:schemas-microsoft-com:office:excel">&#13;&#10; <x:PivotTable>&#13;&#10;  <x:OWCVersion>10.0.0.6765        </x:OWCVersion>&#13;&#10;  <x:NoDisplayToolbar/>&#13;&#10;  <x:DisplayScreenTips/>&#13;&#10;  <x:NoAutoFit/>&#13;&#10;  <x:Height>506</x:Height>&#13;&#10;  <x:Width>579</x:Width>&#13;&#10;  <x:CubeProvider>msolap.2</x:CubeProvider>&#13;&#10;  <x:CacheDetails/>&#13;&#10;  <x:DataMember>Posteringstabel1</x:DataMember>&#13;&#10;  <x:Name>Microsoft Office PivotTable 10.0</x:Name>&#13;&#10;  <x:PivotField>&#13;&#10;  <x:Name>ID4</x:Name>&#13;&#10;  <x:DataType>Integer</x:DataType>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>UniqueName</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PivotField>&#13;&#10;  <x:PivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Beløb</x:Name>&#13;&#10;  <x:DataType>Number</x:DataType>&#13;&#10;  <x:PLDataOrientation/>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adCurrency</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>UniqueName</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  <x:DetailWidth>107</x:DetailWidth>&#13;&#10;  </x:PivotField>&#13;&#10;  <x:PivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Posteringstype</x:Name>&#13;&#10;  <x:DataType>Integer</x:DataType>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>UniqueName</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PivotField>&#13;&#10;  <x:PivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Dato</x:Name>&#13;&#10;  <x:DataType>Date</x:DataType>&#13;&#10;  <x:PLDataOrientation/>&#13;&#10;  <x:PLPosition>3</x:PLPosition>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adDate</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>UniqueName</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  <x:AutoSortOrder>Ascending</x:AutoSortOrder>&#13;&#10;  <x:DetailWidth>100</x:DetailWidth>&#13;&#10;  </x:PivotField>&#13;&#10;  <x:PivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Kommentar</x:Name>&#13;&#10;  <x:SourceName>Kommentar1</x:SourceName>&#13;&#10;  <x:FilterCaption>Kommentar1</x:FilterCaption>&#13;&#10;  <x:PLDataOrientation/>&#13;&#10;  <x:PLPosition>4</x:PLPosition>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adWChar</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>UniqueName</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  <x:DetailWidth>149</x:DetailWidth>&#13;&#10;  </x:PivotField>&#13;&#10;  <x:PivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Aftalenr4</x:Name>&#13;&#10;  <x:DataType>Integer</x:DataType>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>UniqueName</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PivotField>&#13;&#10;  <x:PivotField>&#13;&#10;  <x:Name>ID6</x:Name>&#13;&#10;  <x:DataType>Integer</x:DataType>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>UniqueName</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PivotField>&#13;&#10;  <x:PivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Posteringstype1</x:Name>&#13;&#10;  <x:SourceName>Posteringstype2</x:SourceName>&#13;&#10;  <x:PLCaption>Posteringstype</x:PLCaption>&#13;&#10;  <x:FilterCaption>Posteringstype2</x:FilterCaption>&#13;&#10;  <x:PLDataOrientation/>&#13;&#10;  <x:PLPosition>2</x:PLPosition>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adWChar</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>UniqueName</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  <x:DetailWidth>148</x:DetailWidth>&#13;&#10;  </x:PivotField>&#13;&#10;  <x:PivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Data</x:Name>&#13;&#10;  <x:Orientation>Column</x:Orientation>&#13;&#10;  <x:Position>-1</x:Position>&#13;&#10;  <x:DataField/>&#13;&#10;  </x:PivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Dato By Week</x:Name>&#13;&#10;  <x:SourceName>Dato</x:SourceName>&#13;&#10;  <x:BoundField/>&#13;&#10;  <x:AutoDateType>ByWeek</x:AutoDateType>&#13;&#10;  <x:DataType>Date</x:DataType>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Dato1</x:Name>&#13;&#10;  <x:SourceName>Dato</x:SourceName>&#13;&#10;  <x:DataType>Date</x:DataType>&#13;&#10;  <x:ParentField>Years</x:ParentField>&#13;&#10;  <x:GroupType>Seconds</x:GroupType>&#13;&#10;  <x:PLCaption>Seconds</x:PLCaption>&#13;&#10;  <x:FilterCaption>Dato By Week</x:FilterCaption>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:NumberFormat>ss</x:NumberFormat>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Minutes</x:Name>&#13;&#10;  <x:BaseField>Dato1</x:BaseField>&#13;&#10;  <x:GroupType>Minutes</x:GroupType>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:NumberFormat>mm:</x:NumberFormat>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Hours</x:Name>&#13;&#10;  <x:BaseField>Dato1</x:BaseField>&#13;&#10;  <x:GroupType>Hours</x:GroupType>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:NumberFormat>hh</x:NumberFormat>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Days</x:Name>&#13;&#10;  <x:BaseField>Dato1</x:BaseField>&#13;&#10;  <x:GroupType>Days</x:GroupType>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:NumberFormat>dddd</x:NumberFormat>&#13;&#10;  <x:CompareOrderedMembersBy>Name</x:CompareOrderedMembersBy>&#13;&#10;  </x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:PLPivotField>&#13;&#10;  <x:Name>Months</x:Name>&#13;&#10;  <x:BaseField>Dato1</x:BaseField>&#13;&#10;  <x:GroupType>Months</x:GroupType>&#13;&#10;  <x:PLGroupType>Weeks</x:PLGroupType>&#13;&#10;  <x:PLCaption>Weeks</x:PLCaption>&#13;&#10;  <x:EncodedType>adInteger</x:EncodedType>&#13;&#10;  <x:Comp
Avatar billede lbthomsen Nybegynder
18. januar 2007 - 11:35 #16
Hvis det kan bruges til noget.
Avatar billede fennec Nybegynder
18. januar 2007 - 14:43 #17
Det kan jeg ikke bruge til noget...

Hvormeget kender du til ASP og database opslag via SQL syntax?
Avatar billede lbthomsen Nybegynder
25. januar 2007 - 14:27 #18
Ikke meget..

Jeg havde en programmør til at kigge på det og han mente ikke at access kunne læse ASP når det er en side, som ikke er online.

Derfor skal jeg nok lede efter en funktion i Access, som har genereret filen og koden.

Jeg skal nok ind i Access-kategorien så i stedet.
Avatar billede fennec Nybegynder
25. januar 2007 - 15:40 #19
Nu kan jeg selvfølgelig ikke udtale mig om den tekniske løsning du kører, men hvis en anden programmør siger der kan være problemer (og han kender til teknikken), må vi tage hans ord for gode vare.

Du skal derfor (som du selv siger) nok over i Access kategorien i stedet.