Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
17. januar 2007 - 14:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan sikkerhedscertifikatfejl-besked fjernes i IE7?

Vi har i virksomheden en side hvor vi skal logge ind på en anden side hvor vi så får følgende besked:
"Internet Explorer har forhindret dette websated i at vise indhold med sikkerhedscertifikatfejl for at hjælpe med at beskytte din sikkerhed. klik her for indstillinger..."

Den pågældende side ligger i "websteder, du har tillid til" og jeg synes jeg har tjekket samtlige ting af som jeg kan komme til, men har endnu ikke fundet nogen måde at få den til at "ignorere" den besked og gå videre med login.. nogen der ved om det kan lade sig gøre og i bekræftende fald hvordan??
Avatar billede kalp Novice
17. januar 2007 - 14:46 #1
Hvad med under fanebladet avanceret i internet indstillinger?
nederst?  security.. der skal sikkert sættes nogle flueben eller fjernes.
Avatar billede kalp Novice
17. januar 2007 - 14:48 #2
evt. tilføj til hosts filen
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts
åbnes med notepad..
tilføjes som

IP webside

f.eks

102.54.94.97 eksperten.dk

det ip er fake ;o)
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
17. januar 2007 - 15:06 #3
Det skal helst være noget en IT-analfabet kan finde ud af hvis vedkommende bliver guidet over telefonen så den med hosts filen går ikke..
Det første forslag er faktisk lige hvad der skulle til, så hvis du ligger et svar...
Avatar billede kalp Novice
17. januar 2007 - 15:22 #4
Ja det kom også blot med mulighederne:)
du får et svar:)