Avatar billede madssch Nybegynder
17. januar 2007 - 00:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Udtræk fra temp-tabel

Hej Eksperter,

Jeg har en Stored Procedure, som behandler nogen data fra én tabel og gemmer i en temp-tabel.

Jeg vil gerne trække dataene ud af temp-tabellen fra min ASP side.

Jeg er helt grøn i STP's, men har læst, at temp-tabellen slettes, så snart STP'en er afsluttet.

Spørgsmål: Hvordan udtrækker jeg data fra temp-tabellen før den slettes?

På forhånd tak!
Avatar billede arne_v Ekspert
17. januar 2007 - 00:50 #1
local temp tabeller er per connection så hvis din SP laver en local temp tabel kan
du select fra den bagefter så længe det er samme connection
Avatar billede madssch Nybegynder
17. januar 2007 - 09:15 #2
Kan du hjælpe mig lidt? Er som sagt noget grøn i det.

Min SP ser sådan ud:

SET ANSI_NULLS ON
SET QUOTED_IDENTIFIER ON
GO

ALTER PROC [dbo].[stpPageRecursion] (

    @RootID int

)

AS

CREATE TABLE #tblPageRecursionList (PageID int, PageRefID int, PageLevel int, PageTitle nvarchar(100))

BEGIN

    SET NOCOUNT ON

    DECLARE @PageID int, @PageTitle varchar(100), @PageRefID int, @PageLevel int

    SET @PageTitle = (SELECT PageTitle FROM dbo.viewPage WHERE PageID = @RootID)
    SET @PageRefID = (SELECT PageRefID FROM dbo.viewPage WHERE PageID = @RootID)
    SET @PageID = (SELECT PageID FROM dbo.viewPage WHERE PageID = @RootID)
    SET @PageLevel = @@NESTLEVEL

    INSERT INTO #tblPageRecursionList (PageID, PageRefID, PageLevel, PageTitle)
    VALUES (@PageID, @PageRefID, @PageLevel, @PageTitle)

    SELECT PageID, PageRefID, PageTitle, PagePriority FROM viewPage WHERE PageID = @RootID ORDER BY PagePriority

    SET @PageID = (SELECT MIN(PageID) FROM dbo.viewPage WHERE PageRefID = @RootID)

    WHILE @PageID IS NOT NULL

    BEGIN

        EXEC dbo.stpPageRecursion @PageID

        SET @PageID = (SELECT MIN(PageID) FROM dbo.viewPage WHERE PageRefID = @RootID AND PageID > @PageID)

    END

Det meste er "stjålet" andre steder, så jeg kan ikke fortælle meget om, hvad der sker. Det er muligvis helt galt... :)

Hvad er næste skridt for, at resultatet ender på min ASP side?

På forhånd tak.
Avatar billede madssch Nybegynder
17. januar 2007 - 20:03 #3
Jeg har fundet ud af, at jeg i stedet kunne bruge en statisk tabel.

Spg lukket.