Avatar billede jokkejensen Novice
16. januar 2007 - 13:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

alle under uden name attribut, og text()

Hey..

Jeg har lavet følgende til at tage alle under noder som ikke har attributten name sat.

Men jeg skal også bruge selve text() fra nogen..

<xsl:variable name="TwoBoxContent2" select="Field[@Name='TwoBox_Content2']/*[not(@name)]"/>

Altså udover alle child noder uden name skal jeg også bruge indholdet i noden..

ala :_

<node Name="TwoBox_Content2">
<node name="Xx">Denne vil jeg ikke have</node>
<node>Denne vil jeg have, og det virker fint</node>
Men jeg vil også have det her !!!
</node>
Avatar billede janegil Nybegynder
17. januar 2007 - 13:06 #1
Mon ikke forskjellen mellom 'Name' og 'name' er viktig? Det er visst forskjell på små og store bokstaver i XML?
Avatar billede janegil Nybegynder
17. januar 2007 - 14:00 #2
Jeg minnes noe om at den xsl:variable med select konstruksjonen du bruker, bare returnerer en node: den første som matcher kriteriet?

Så kanskje du heller skal ha
<xsl:variable name="TwoBoxContent2"><xsl:apply-templates select.../></xsl:variable>
og en passende template?
Avatar billede jokkejensen Novice
22. januar 2007 - 12:02 #3
Hej Janegil

Ligger du ikke lige et svar :)

/JJ
Avatar billede janegil Nybegynder
22. januar 2007 - 12:06 #4
Med glede.

Og ettersom min kommmentar er heller vag, kunne andre med samme problem kanskje ha glede av et kort sitat fra den koden som fungerer?