Avatar billede Chewie Novice
16. januar 2007 - 08:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Invitation til Joost - The Venice Project

Hej Eksperter

Jer det nogle her på eksperten der har adgang til Joost som jeg give mig en invitation ?

riisager@gmail.com

/s
Avatar billede Chewie Novice
16. januar 2007 - 08:46 #1
http://www.joost.com/ - hvis nogle skulle være i tvivl om hvad det er
Avatar billede mkjaer Nybegynder
16. januar 2007 - 10:11 #2
Jeg har postet tilsvarende spg. i anden gruppe, men jeg vil også gerne modtage en invitation...mak@kjaer-internet.dk

Hilsen
Martin K
Avatar billede forpuleren Nybegynder
16. januar 2007 - 11:37 #3
Jeg kunne da os godt tænke mig en :D på forpuleren@gmail.com

Mvh
Bjørn
Avatar billede Chewie Novice
16. januar 2007 - 11:58 #4
Skal vi lige blive enige om at hvis en af os finder en der kan invitere ... så invitere vi lige hinanden (jeg har også prøvet i andre forums)