Avatar billede zearn Nybegynder
15. januar 2007 - 19:43 Der er 4 kommentarer

Parse Error: Unexpected T_Else

Jeg er ved at lave et nyheds cms system. Og i filen edit.php kommer der denne fejl når jeg loader filen:
Parse error: parse error, unexpected T_ELSE in D:\Programmer\xampp\htdocs\newssystem\edit.php on line 72.
Jeg har kigget efter at alle { er lukkede, og har så godt jeg kunne tjekket for semicolons. Hvis du vil kigge filen kan du downloade på: http://www.badongo.com/file/2021290
Avatar billede intenz Novice
15. januar 2007 - 20:04 #1
Problemet ligger i linje 59. Der mangler noget her:

Udklip af kode:
-----
extract($row);
}
{ // <--- her, der mangler vist en if (et_eller_andet) foran
?>
Avatar billede shooka Nybegynder
15. januar 2007 - 20:06 #2
Du kan ikke lave en else sådan

{}else{}

Du er nødt til at lave en if, når du skal bruge else. Ellers vælger den jo aldrig else :)

if(){}else{}
Avatar billede shooka Nybegynder
15. januar 2007 - 20:07 #3
Lige nøjagtigt, intenz :)
Avatar billede intenz Novice
15. januar 2007 - 21:04 #4
;)