Avatar billede fiil123 Nybegynder
15. januar 2007 - 19:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

valign="top" virker ikke i forbindelse med php kode

Hej eksperter...
Jeg har et problem med at siden ikke "retter" sig efter min valign="top" i td'en. Nongen der har en ide til hvorfor?
Koden kører her: http://www.fiil.eu/eksperten.php
Kode her:
<td bgcolor="#FFFFFF" valign="top">
<?PHP
connectDB();
$result  = mysql_query("SELECT * FROM AS_News ORDER BY id DESC")
or die( "SQL fejl. Kontakt admin. Grund: " .mysql_error() );

while ( $row = mysql_fetch_assoc( $result ) )
{
  $date = convertDate( $row[dateTime] );
  echo"
  <strong><font size=\"2\" color=\"#003611\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif\">$row[title]</font></strong><font size=\"2\" color=\"#98989b\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif\">[$date]</font><br>
  ";
}
?>
</td>
Avatar billede intenz Novice
15. januar 2007 - 20:01 #1
Problemet ligger formegentlig ikke i din php kode.
Du mangler i hvert fald et </tr> efter det sidste </td> (= </td></tr>), også i det link du skrev.

Det kan være det retter det.
Avatar billede fiil123 Nybegynder
15. januar 2007 - 20:07 #2
Det gjorde det desværre ikke...
Avatar billede intenz Novice
15. januar 2007 - 20:58 #3
Testede lidt på det.
Hvis du ændrer:
<td bgcolor="#FFFFFF" valign="top">

til:
<td bgcolor="#FFFFFF" valign="top" height="600">

Så virker det.
Browseren kan vist ikke helt lide din tabelstruktur. Du kan evt. prøve at ændre:
<table width="881" border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0">

til (sætte border="1"):
<table width="881" border="1" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0">

Så kan du se hvorfor den ikke laver valign="top"
Avatar billede fiil123 Nybegynder
15. januar 2007 - 21:04 #4
Se det er fandeme godt set det der... Der var lige 100 point til dig...
Avatar billede intenz Novice
15. januar 2007 - 21:05 #5
takker