Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2007 - 00:16 Der er 3 kommentarer

Windows 2000 og IE7

Kan Windows 2000 ikke køre IE7? Har forgæves søgt at downloade den.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
13. januar 2007 - 07:57 #1
Nej, det er ikke muligt at køre IE7 på W2K. Søg selv: http://www.google.dk/search?q=w2k+ie7
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2007 - 09:01 #2
Mange tak. VH
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. januar 2007 - 19:48 #3
http://www.microsoft.com/windows/ie/ie7/about/sysreqs/default.mspx

system requirements
Below are the minimum requirements your computer needs to run Internet Explorer 7. Some components may require additional system resources not outlined below.

Internet Explorer 7 will run on Windows XP Service Pack 2 (SP2), Windows XP Professional x64 Edition, and Windows Server 2003 Service Pack 1 (SP1). Memory requirements listed below are for Internet Explorer itself. Any machine with the recommended amount of memory for Windows (for example, 128 MB for Windows XP and 256 MB for Windows XP Professional x64) will meet the memory requirements for Internet Explorer 7.

Minimum Requirements
Computer/Processor Computer with a 233MHz processor or higher (Pentium processor recommended)
Operating System Windows XP Service Pack 2 (SP2)
Windows XP Professional x64 Edition
Windows Server 2003 Service Pack 1 (SP1)
Memory For Internet Explorer 7:
Windows XP Service Pack 2 (SP2) - 64 MB
Windows XP Professional x64 Edition - 128 MB
Windows Server 2003 Service Pack 1 (SP1) - 64 MB
Windows Server 2003 Service Pack 1 ia64 - 128 MB

Drive CD-ROM drive (if installation is done from a CD-ROM)
Display Super VGA (800 x 600) or higher-resolution monitor with 256 colors
Peripherals Modem or Internet connection; Microsoft Mouse, Microsoft IntelliMouse, or compatible pointing device