Avatar billede anazonda Nybegynder
12. januar 2007 - 14:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Program til at kode PHP?

Hej der!

Findes der et program (udover PHPMaker) der er istand til at kode php sider. Jeg er ikke god til det ( :-S ) og leder derfor efter alternativer!

På forhånd tak
Avatar billede swiatecki Novice
12. januar 2007 - 14:51 #1
Notepad, eller et hvilket som helst andet tekstredigerings program
Avatar billede zynzz Praktikant
12. januar 2007 - 15:38 #2
Der findes et hav af forskellige tekstredigerings programmer/ php editors... du kan bla fx. kigge her, noget jeg lige søgte efter:

http://www.snapfiles.com/downloadfind.php?st=php&action=s&lc=1
Avatar billede anazonda Nybegynder
12. januar 2007 - 16:00 #3
jeg tror ikke mit spørgsmål var velforumleret... et program der kan generere phpkoder.
Avatar billede zynzz Praktikant
12. januar 2007 - 16:04 #4
easy php kan hvis det: http://easyphp.org/?lang=en
Avatar billede mclemens Nybegynder
13. januar 2007 - 15:26 #5
http://easyphp.org/presentation.php3 " A lot of PHP editors exists. Here we will simply use a text editor (such as Notepad). ... " Er easy php ikke bare noget ligesom appserv ...

... Jeg har intet svar på spørgsmålet udover at et teksteditorprogram, der "koder" for en enten skal være intelligent for at vide hvad slutresultat man ønsker - eller have indbygget nogle forskellige php scripts, som man kan indsætte ... (bruger selv notesblok)
Avatar billede e_w Nybegynder
14. januar 2007 - 02:23 #6
zend studio.. det bedste program ever til at nørde php i.. ;D
Avatar billede stfn Nybegynder
15. januar 2007 - 00:45 #7
well hvis du er villig til at ofre et mindre beløb på programmet så kig forbi www.tsw.dk og prøv deres webcoder. Synes selv det er et godt program
Avatar billede hoeks Nybegynder
15. januar 2007 - 18:35 #8
bruger selv TSW - som stfn også anbefaler. Det er jeg rigtigt glad for!
Avatar billede zynzz Praktikant
16. januar 2007 - 13:15 #9
php designer er altså et dejlig program til php syntes jeg !
Avatar billede coderdk Praktikant
17. januar 2007 - 20:57 #10
Gratis og simpel: www.pspad.com
Ikke-gratis og kompleks: www.zend.com/products/zend_studio