Avatar billede jakse79 Nybegynder
11. januar 2007 - 10:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sidste element af min cache forsvinder

Jeg er i øjeblikket ved at lave en adressebog som henter data fra to forskellige database. Derefter samler jeg informationerne i tre arraylist's der indeholder refferencer til objecter til personer.

Cache.Insert("A", al);
Cache.Insert("B", al_c);
Cache.Insert("C", el);

Nogle gange bliver det sidste array slettet og programmet melder derefter fejl. Der er ikke sat en udløbstid for cachen.

Fejlen kommer til tider også første gang siden uploades.

Det er altså en periodisk fejl, hvilket efterlader det indtryk at det må være et sted i koden at jeg kommer til at slette den. Dette er dog ikke tilfældet idet cachen aldrig bliver ændret andet en ved page_load if (!this.IsPostBack), hvor den bliver oprettet.

Er der nogen som har en idet til hvad der går galt eller om jeg har glemt noget.
Avatar billede kalp Novice
11. januar 2007 - 10:54 #1
svært at gætte... når man ikke kan se.
Avatar billede jakse79 Nybegynder
11. januar 2007 - 11:05 #2
Det er en smule mærkeligt. Efter jeg har genstartet computeren så kan jeg ikke fremprovokerer fejlen.

Kan det betyde at min cache var fyldt op? Og hvis dette er aktuelt vil den derfor også prioterer på samme måde hos en klient browser?
Avatar billede kalp Novice
11. januar 2007 - 12:58 #3
Det tør jeg ikke svare på... du skulle nok have kopiret fejlmeddelelsen så kunne man bedre give et seriøst bud på det:)
Avatar billede jakse79 Nybegynder
20. marts 2007 - 15:25 #4
Jeg har ikke modtaget andet.