Avatar billede one4me Nybegynder
10. januar 2007 - 16:34 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Problem med Papirkurv

Jeg har netop for to dage siden installeret en ny Windows. Og nu har jeg igen allerede problemer. Det er simpelthen ikke til at kapere.

Når jeg dobbeltklikker på Papirkurv står den et stykke tid og søger inden den viser indholdet. Eller det der skulle have været indholdet. For den synede tom, selv om den ikke var det (havde netop slettet nogle musikfiler og kunne også se "dem" stikke op af papirkurven).
Jeg højreklikker så i stedet på Papirkurv og vælger Tøm og bekræfter at jeg vil slette. Men bagefter ser det stadig ud som om der er noget i den (ses på ikonet). Og den søger stadig når jeg åbner den med dobbeltklik.
Avatar billede vejmand Juniormester
10. januar 2007 - 16:39 #1
Jeg ved ikke om det kan være følgende:
Funktioner -> Mappeindstillinger -> Vis -> Flueben i "Vis skjulte filer og mapper"
Avatar billede one4me Nybegynder
10. januar 2007 - 16:40 #2
Nu har jeg prøvet at slette yderligere filer. De ses ikke når jeg kigger i papirkurven.
Den søger stadig efter indhold før jeg kan se i den.
Avatar billede vejmand Juniormester
10. januar 2007 - 16:48 #3
Prøv at læs de sidste 10 - 12 indlæg i denne tråd: http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=11891
Avatar billede haverslev Novice
10. januar 2007 - 16:51 #4
Kører du med Norton?

H-klik på papirkurv, vælg slet Norton protected files
Avatar billede one4me Nybegynder
10. januar 2007 - 16:55 #5
Nej, ingen Norton (Norman).

Jeg prøver at kigge på det link til Spywarefri.

PS.
Har i øvrigt lige i forbindelse med en genstart oplevet, at alle ikoner på Skrivebord byttede pladser. Men det betyder jo nok ikke noget(?).
Avatar billede haverslev Novice
10. januar 2007 - 16:56 #6
Har du flere drev ?
Er der så en papirkurv til hver ?
Avatar billede one4me Nybegynder
10. januar 2007 - 16:59 #7
Kun et drev.
Avatar billede one4me Nybegynder
10. januar 2007 - 20:23 #8
Nu har jeg forsøgt noget af det der foreslås i det link. Og noget må jeg have gjort rigtigt, for nu fungere papirkurven tilsyneladende normalt igen.
Avatar billede one4me Nybegynder
11. januar 2007 - 00:50 #9
vejmand > Læg et svar.
Avatar billede vejmand Juniormester
11. januar 2007 - 07:52 #10
Oki, svar kommer her.  :-)