Avatar billede o-zone Nybegynder
10. januar 2007 - 14:05 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Program til at konvertere XML gennem XSL

Hej med jer...

Jeg leder efter et program der kan tage en (eller evt. flere) XML fil(er) og en XSL fil som input, og aflevere den transformerede XML fil som en ny fil ... uden i øvrigt at tage sig af hvor grimt XSLen har maltrakteret input XMLen.

Det vil sige jeg er IKKE interesseret i nogen form for debugging eller validering af output filen - jeg vil KUN have resultatet af XSL transformeringen på XML filen (så jeg selv kan bruge den til at debugge mit XSL).

Jeg vil ikke have vist resultatet som XHTML, PDF eller noget andet - kun have den rå tekstfil der kommer ud af transformationen.

Er der nogen der ved hvor jeg kan få fingre i sådan et program?

/o-zone
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2007 - 15:00 #1
Microsoft lavede "xslt.exe" til netop det formål. Brug evt. Google til at finde det med...

/CS
Avatar billede o-zone Nybegynder
10. januar 2007 - 15:36 #2
Jeg kan ikke finde noget om denne fil, hverken via google eller microsoft / MSDN.
Det nærmeste jeg kommer er en eller anden obskur SVG/XSLT ting hos mozilla, og det er i hvert fald ikke det jeg leder efter! :-(

Hvis du kan finde et (troværdigt) link til filen, så er pointene dine! Ellers er jeg stadig åben for forslag til andre programmer! :)

/o-zone
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2007 - 17:29 #3
Avatar billede o-zone Nybegynder
10. januar 2007 - 17:56 #4
takker... :)