Avatar billede python Nybegynder
10. januar 2007 - 11:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ftp_put fejler - Warning: ftp_put Port command okay

<?php
$ftplink = ftp_connect ( $ftpip, 2121, 5) or die("<br />Kunne ikke få adgang til routeren på IP: ".$ftpip);
if (@ftp_login( $ftplink, $ftpuid, $ftppwd )) {
    echo "<br />FTP: forbundet med $ftpuid@$ftpip\n";
    ftp_pasv($ftplink, true);
    echo "<br />FTP: Passive mode set.<br />";
    $upload = ftp_put($ftplink, "rom-0", $_POST['profil'], FTP_BINARY);
    if (!$upload) {
        echo "<br />FTP: fejlede..".$upload;
        exit;
    } else {
        echo "<br />FTP Upload: Uploaded rom-0 fil til ".$ftpip.".";
        ftp_close($ftplink);
?>

Giver mig:

FTP Login: forbundet med xxx@x.x.x.x
FTP Login: Passive mode set.
Warning: ftp_put(): Port command okay in process.php on line 96 <- line 96 er ftp_put kommandoen.
FTP: fejlede..

Jeg har ingen anelse om hvad der fejler..
source og destination er rigtige .. Det skal være binary .. og det er heller ikke det den fejler på ..

Jeg kan ikke lige gennemskue hvad der går galt..
Avatar billede Six Nybegynder
10. januar 2007 - 11:13 #1
Kan det måske være fordi filen er i brug eller noget? Du kan prøve med ftp_fput - men det er  bare et skud i tågen.
Avatar billede python Nybegynder
10. januar 2007 - 13:55 #2
Filen er ikke i brug, fput er umiddelbart til filer man har leget med i php .. men jeg kan prøve.
Avatar billede python Nybegynder
26. august 2008 - 15:39 #3
lukker :)