Avatar billede jsmitx Nybegynder
09. januar 2007 - 15:16 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

autorun på memory-stik

er det muligt - ligesom på en cd - at lave en autorun på en memorystik?
Jeg skal brug den til automatisk at afspille en .mpeg fil når denne stik bliver sat i usb porten.
Avatar billede michaelkaas Nybegynder
09. januar 2007 - 15:21 #1
Har du prøvet at lave en autorun.bat? aner ikke om det virker :)
Avatar billede jsmitx Nybegynder
09. januar 2007 - 15:22 #2
jeg har prøvet at lave en autorun som kalder programmet winopen - det virker fint når jeg brænder det på cd men ikke på min memorystik
Avatar billede nva Praktikant
09. januar 2007 - 15:43 #3
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
09. januar 2007 - 16:50 #4
Avatar billede jsmitx Nybegynder
10. januar 2007 - 12:25 #5
Har prøvet begge programmer på linksene ovenover.
Det jeg er ude efter er måske et program eller en kode eller lignende, der kan ligge på min usb stik og automatisk starte denne film uanset hvilken computer den bliver sat i.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
16. januar 2007 - 15:05 #6
tror ikke lige det findes..?
Avatar billede jsmitx Nybegynder
16. januar 2007 - 15:13 #7
nej jeg har heller ikke kunnet finde noget der kan løfte opgaven.
Avatar billede rolflagoni Nybegynder
16. januar 2007 - 15:18 #8
Har selv forsøgt mig med at skulle lave sådanne sticks. Fandt i sidste ende ud af at det kræver en speciel stick. Problemet med alm. sticks er at de ses som et flybart medie, og ikke som et medie der kan køres autorun fra.

Rolf
Avatar billede jsmitx Nybegynder
16. januar 2007 - 15:31 #9
okay - tak for det.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
16. januar 2007 - 16:03 #10
luk blot, ved at tage point´ne selv.O)
Avatar billede jsmitx Nybegynder
16. januar 2007 - 20:35 #11
jammen det gør jeg så ;0)