Avatar billede tolse Nybegynder
09. januar 2007 - 13:07 Der er 7 kommentarer

Pci Express x1 til PCI converter?

Jeg har et bundkort, som kun har en PCIe x1 port - og ingen almindelig PCI. (aopen ). Findes der en converter, så jeg kan tilslutte fx et tunerkort?

Alternativt er der en mini-pci port. Men den vil jeg gerne bruge til wlan. Findes der en mini-pci til pci converter?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
09. januar 2007 - 13:11 #1
nej det findes næppe, så en USB baseret løsning må være svaret.
Avatar billede tolse Nybegynder
09. januar 2007 - 13:12 #2
Men "næppe" er jo ikke et svar :) Jeg venter lige og ser, om der ikke kommer klare meldinger.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
09. januar 2007 - 13:18 #3
jeg vil (næsten) æde en gammel hat på det ikke findes ;)
Avatar billede loppehund Nybegynder
09. januar 2007 - 13:48 #4
kan ikke lade sig gøre
Avatar billede loppehund Nybegynder
09. januar 2007 - 13:52 #5
Avatar billede tolse Nybegynder
09. januar 2007 - 13:54 #6
Men hvad så med en mini-pci til pci konverter? Jeg vil nødig have noget så centralt som tunerkortet til at køre via usb.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
09. januar 2007 - 14:33 #7
der er ingen problemer med USB2 i den henseende, og nej mini pci til pci findes heller ikke (der er jo intet marked for det)