Avatar billede fico Nybegynder
07. januar 2007 - 17:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

MySQL: Viser ikke første række i databasen

Hej

Nu har ledt og ledt, og jeg kan ikke findes, hvorfor denne kode ikke viser første række i databasen:

$q = ("SELECT * FROM gc");
$r = mysql_query($q) or die("Forespørgslen lykkedes ikke : " . mysql_error());
$re = mysql_fetch_array($r);
while($re = mysql_fetch_array($r)) {
$id = $re[0];
$navn = $re[1];
$dato = $re[2];
$email = $re[3];
$betalt = $re[4];
echo "<tr><td width=15><b>".$id."</b></td><td width=150>".$navn."</td><td width=50>".$dato."</td><td width=150>".$email."</td><td width=50>".$betalt."</td></tr>";
}

MVH
Peter Bøgh
Avatar billede gentlebug Nybegynder
07. januar 2007 - 17:41 #1
prøv med:
$q = ("SELECT * FROM gc");
$r = mysql_query($q) or die("Forespørgslen lykkedes ikke : " . mysql_error());
while($re = mysql_fetch_array($r)) {
$id = $re[0];
$navn = $re[1];
$dato = $re[2];
$email = $re[3];
$betalt = $re[4];
echo "<tr><td width=15><b>".$id."</b></td><td width=150>".$navn."</td><td width=50>".$dato."</td><td width=150>".$email."</td><td width=50>".$betalt."</td></tr>";
}
Avatar billede fico Nybegynder
07. januar 2007 - 17:52 #2
Selvfølgelig;) Damn den burde jeg have set.

Tusind tak:D
Avatar billede fico Nybegynder
30. september 2008 - 15:32 #3
.
Avatar billede fico Nybegynder
30. september 2008 - 15:32 #4
.