Avatar billede kenned00 Nybegynder
07. januar 2007 - 12:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Spam program?

Hej

På en a mine mail får jeg omkring 50 spam mail hver dag. Jeg bruger Thunderbird, men jeg syntes ikk det spam filter er særlig godt, fordi de mails man får af sine venner kommer os derind i spam filteret, så unanset hvad skal jeg sidde og glo 50 spam mails igennem.

Så er mit spørgsmål: Kan man få et program sådan man blocker spammernes mail ? Fx spammer@spammer.com. sådan at jeg ikk modtager den mere. Sådan jeg ikk modtager 50 spam mails hver dag? Men kun dem fra mine venner :)
Avatar billede haverslev Novice
07. januar 2007 - 12:50 #1
Avatar billede haverslev Novice
07. januar 2007 - 12:52 #2
Ups, du bruger Thunderbird ;o)
Avatar billede htm Nybegynder
07. januar 2007 - 12:52 #3
Inde i Thunderbird kan du sætte flueben i (engelsk udgave) "Do not mark messages as junk if the sender is in my personal adress book" under tools -> junk mail controls.

Så kræver det bare at du opretter dine venner i din adressebog, så mail fra dem vil aldrig være spam.

Ellers vil jeg faktisk sige at junk mail filteret i thunderbird er rigtigt godt. Man skal også tænke på at det lærer med tiden, med det du markerer som junk selv og hvis du siger dette ikke er junk på nogle mails som thunderbird tror er junk.

Så jeg ville konfigurere thunderbird rigtigt, og give det en ekstra chance.
Avatar billede gratis Nybegynder
07. januar 2007 - 13:03 #4
en anden måde ku være at slette spam inden det kommer ind i komputeren http://www.mailwasher.net/
Avatar billede kenned00 Nybegynder
07. januar 2007 - 16:29 #5
gratis---> jeg har prøvet dit... men jeg kan ikk helt finde ud a det :P er det et program i stedet for thunderbird ? eller er det et som skal køre i baggrunden ? jeg har added min egen gmail til blacklist for at se om det virkede... men jeg modtog den stadig i thunerbird :S

evt en guide ? :P
Avatar billede gratis Nybegynder
08. januar 2007 - 06:18 #6
Avatar billede kenned00 Nybegynder
23. april 2007 - 17:01 #7
lukker