Avatar billede charmelotte Nybegynder
06. januar 2007 - 16:48 Der er 5 kommentarer

Ipod nano HJÆLP MIG

Hey Alle zammen.
Jeg har netop idag købt en ipod nano,MEN den virker ikke. Godt nok er jeg blond men dum synes jeg ikke lige:)
Den skrev "do not disconnect" på skræmeren og da den havde gjort i ½ time trak jeg stikket ud....tre gange. Det virkede jo ikke. Er den ødelagt nu? Jeg kan ikke få det til at virke.

Det sammen er sket med en anden venindes ipod. Hendes ipod vil nu ikke afspille noget fordi jeg trak det famøse" do not disconnect" tegn.

SÅ ADVARSEL: DO NOT DISCONNECT....Hjælp mig.

Skal jeg ud og købe mig selv og veninde en helt ny igen eller kan de reddes?!??!?!
Mange hilsner C
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
06. januar 2007 - 16:56 #1
Nej då må for guds skyld ikke trække stikket ud når der står "Do not Disconnect" du risikerer at brænde hardwaren af.

Prøv at slutte den til igen.

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
06. januar 2007 - 16:59 #2
Hvis du ikke får den til at virke så bring tilbage hvor du købte Ipod`en men du skal IKKE fortælle forhandleren denne historie her, måske kan du få en ny Ipod.

Du skal altid afbryde din IPod ligesom du afbryder et USB stil eller lign.

mvh
Mads

Jeg smider et svar du kan blot afvise hvis du mener.
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2007 - 17:06 #3
Hej søster :)

Altså af hvad jegk an forstå, så skulle den være gået i stå?
kan du ikke beskrive hvordan ipod'en er når du tager den ud, og så vil afspille å den?

du siger den godt kan afspille, men intet lyd kommer?

Når du tilslutter dem igen til pc'en hva sker der så? prøv et andet usb indgang..

Ellers syntes jeg du skal følge foxmulders sidste råd
Avatar billede egonspock Seniormester
06. januar 2007 - 18:44 #4
Husk at første gang skal den oplade batteriet helt. Det kan godt tage noget tid, ligesom en mobiltelefon. Måske var det en ide at læse brugsanvisningen ;-)
Der finder du også råd om hvordan man genstarter den (formentlig ved at holde to knapper nede, læs selv efter ;-) ) De er ret hårdføre, så jeg er slet ikke sikker på at den fejler noget. Hvad skrev iTunes at den havde gang i?
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. januar 2007 - 19:19 #5
http://www.apple.com/dk/support/ipod/five_rs

Prøv det der står på dette link.