Avatar billede rusen Nybegynder
06. januar 2007 - 16:27 Der er 1 løsning

knap i flash

jeg skal lave en knap i flash(bruger flash mx 2004).
Det jeg ville have er at når man kører musen over skal den fade over i en anden farve, og når man kører musen væk skal den fade tilbage til den oprindelige farve igen.

jeg har lavet et movie clip til kanppen, men kan stadig ikke få noget som helst til at fungere...

Nogen som kan hjælpe med dette problem?
Avatar billede rusen Nybegynder
07. januar 2007 - 09:06 #1
Jeg fandt denne løsning som lige præcis gør det som jeg ville have.

http://www.eksperten.dk/spm/279688